    From: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dobra lampka biurkowa
    Date: Mon, 21 Sep 2015 22:51:24 +0200

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    news:56004ea9$0$8374$65785112@news.neostrada.pl ...
    : (...)
    : Zachęcony pozytywnymi opiniami kupiłem tą lampę. Pierwsze wrażenia jak
    : najbardziej pozytywne, daje jasne, ale nie oślepiające światło, jak na
    : swoje rozmiary (60cm długości) jest elegancka i nie przytłaczająca.
    : Reszta wyjdzie w praktyce :-)
    :
    :

    Moja lampa pamięta jeszcze Ala La Dyna ; ) teraz pewnie robią już nieco
    inaczej, ale moje wrażenia eksploatacyjne nie są najlepsze. O zbyt szybkim
    zużywaniu się samej świetlówki już pisałem, ale jeszcze przypomnę, że (wg mnie)
    nie było to winą producenta owej rury, lecz zbyt prymitywnego układu zasilania,
    ze szczególnym naciskiem na fakt, iż napięcie żarzenia elektrod - pozostawało
    włączone, choć już było zbędne, bo gaz został zjonizowany, a elektrody
    pobudzone, i gorące.

    Kolejne wady objawiały się przy czyszczeniu wnętrza lampy z owadzich szczątków,
    co należy robić dość często, ale... Ale lampa nie za bardzo była zaprojektowana
    pod kątem jej "rozbieralności", elegancja była tylko i wyłącznie "zewnętrzna" i
    na pokaz. Rozbiórka męcząca, składanie mało intuicyjne, i o uszkodzenie
    czegoś-tam było dość łatwo. No ale może dziś jest już ta konstrukcja bardziej
    "user friendly" ;)

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.