  • Data: 2015-09-16 12:20:31
    Temat: Re: Dobra lampka biurkowa
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-16 o 12:00, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Mam podobną lampę kupioną w Lidlu. Czasem używam, choć soczewka nie jest
    > najwyższej jakości. Do SMD mam mikroskop stereo, bardzo polecam.
    > Lampę biurkową wyciągnąłem ze strychu, wyremontowałem i używam na co dzień.
    > Żarówka daje najlepsze światło, ale grzeje. Jeśli ją zbliżysz do ręki
    > to, na dłuższą metę, nie jest przyjemne. W końcu wkręciłem świetlówkę,
    > ale z tych porządniejszych.

    Ja wziąłem LEDówkę OSRAMa 10W. Żeby nie to, że lubię trochę bardziej
    "żarówkowe" oświetlenie to byłaby super, No, może przydałaby się
    regulacja mocy, bo do precyzyjnych prac jest bardzo OK, ale tak żeby coś
    popisać na papierze to już trochę za jasno jest.
    A lampka zwykła (jak kreślarskie, warsztatowe czy jak to nazywają) z Ikei.

    Pozdrawiam

    DD