  • 11. Data: 2012-10-30 23:06:09
    Temat: Re: Dobór parametrów silnika napędowego bramy obrotowy. Spokojnie możesz to więc pominąć.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 24 Paź, 22:31, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Przy doborze silnika weź pod uwagę, że bram się cały czas nie rusza.
    > Trzebaby załozyc jakiś cykl. Bo silnik pomiędzy jednym zamknięciem, a
    > drugim się ochłodzi. Popatrzyłbym w kierunku silników dźwigowych. Dopiero,
    > jak dobierzesz silnik, to możesz go sprawdzić na moment rozruchowy, ale
    > moim zdaniem bez sensu. Za to dobrałbym zabezpieczenie na wypadek, jakby
    > brama była sznurkiem zawiązana :-) Pewnie elektryczne, choć możnaby jakieś
    > sprzęgiełko zastosować.

    Eeetam panie... Jednofazowy klatkowy, jak będzie zablokowany to
    pobuczy i nic mu nie będzie, nie trzeba się przejmować za bardzo
    czasami otwierania/zamykania, można spokojnie dać 5s zapasu. Trzeba
    upraszczać a nie komplikować ten złom :]

    L.

  • 12. Data: 2012-11-04 22:46:08
    Temat: Re: Dobór parametrów silnika napędowego bramy
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    , myślałem, że moim poszukiwanym parametrem silnika jest siła ciągu. Jednak
    czy tak faktycznie jest? A jeżeli tak to jak obliczyć tę siłę?

    A to Ty do napędu tej bramy używasz silnika odrzutowego lub rakietowego?
    Hmmm, a myślałem że już niewiele rzeczy mnie zaskoczy, ale w sumie na zimę
    taki silnik to nic złego - przy okazji wszystko rozmrozi i nieco ogrzeje.
    Siła ciągu rzecz ważna- brama z przewymiarowanym silnikem moze się znaleźć w
    sąsiedniej miejscowości i to w stosunkowo krótkim czasie....

  • 13. Data: 2012-11-05 10:07:58
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Sunday, 4 November 2012 21:44:47 UTC, Jackare wrote:
    > , myślałem, że moim poszukiwanym parametrem silnika jest siła ciągu.
    >

    > A to Ty do napędu tej bramy używasz silnika odrzutowego lub rakietowego?

    Zawsze można użyć siły pociągu. Oglądał ktoś Fandango?
    Konrad

  • 14. Data: 2012-11-06 21:22:41
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Konrad Anikiel napisał(a):

    > Zawsze można użyć siły pociągu. Oglądał ktoś Fandango?

    To z Kevinem C? :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 15. Data: 2012-11-06 22:10:00
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Tuesday, 6 November 2012 20:22:30 UTC, zbigi wrote:

    > To z Kevinem C? :)

    Jo.
    http://www.youtube.com/watch?v=brGAnvtRsDc