  • 1. Data: 2012-10-17 17:23:22
    Temat: Jaki materiał na sworznie do tarczy hamuclowej?
    Od: Wharton <k...@y...com>

    Witam,

    Jaki materiał powinienem dobrać na sworznie łączące tarcze hamulcową z
    piastą? Charakterystyka pracy to tętniące ściskanie w zmiennej
    temperaturze.

    http://www.motowypas.pl/var/photos/tarcza2_724921970
    _widok1.jpg

    Powyżej link ze zdjęciem - to te elementy pomiędzy ciemną piastą a
    srebrną tarczą. Zdecydowałem się na 40HM, bo tąką mamy na zakładzie,
    ale czy nie powienienm użyć coś mocniejszego. Np 18H2N2?

    Poradźcie coś. Materiałowiec ze mnie słaby.

    Pozdrwiam,
    Kuba