eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDobijając opony nie ma różnicy w spalaniuRe: Dobijając opony nie ma różnicy w spalaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5c712de1$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4sa8o$iqf$1@node1.news.atman.pl>
    <5c72353e$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4tsnt$hau$2$Adam@news.chmurka.net> <q4u85t$din$1@node1.news.atman.pl>
    <q4uhlq$vje$1@gioia.aioe.org> <q4ula7$q10$1@news.icm.edu.pl>
    <1644996051$20190226191043@squadack.com>
    <d...@g...com>
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Subject: Re: Dobijając opony nie ma różnicy w spalaniu
    Date: Wed, 27 Feb 2019 11:30:57 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 28
    Message-ID: <5c766730$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.54.20
    X-Trace: 1551263536 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 498 83.26.54.20:60473
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651177
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:db759e92-06d0-427b-8114-c6145d429da8@go
    oglegroups.com...
    On Tuesday, February 26, 2019 at 7:10:43 PM UTC+1, RoMan Mandziejewicz
    wrote:
    >> > Opona się ugnie i ramię obrotu skróci. Obwód pozostanie, więc ta
    >> > różnica
    >> > będzie musiała ujawnić się w jakichś stratach.
    >
    >> Ugięcie nie wpływa na obwód. A przesuniecie związane jest z obwodem
    >> a
    >> nie ugięcie,

    >dokladnie, taki "flak" przestaje byc matematycznym kolem/okregiem,
    >zachowuje sie troche jak gasienica ;)

    Ale jak felga zrobi jeden, no - lepiej rozwazyc 100 obrotow, to obwod
    opony tez zrobi 100 obrotow.
    A obwod liczy sobie np 2m jak slabo napompowany i 2.01m jak mocno.

    I nie wiem, czy nie przesadzilem z tym 1cm.

    Wiec gasienica, ale jakas dziwna.

    I ciekawe, gdzie sie to podziewa ...

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: