  • 21. Data: 2023-07-21 01:51:02
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:a6874dc2-5d5c-49dd-91ab-78f99e11c934@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > To, plus fakt, że zbuk jest stworzony tak, żeby uzależniał. Usenet
    > nie.

    Mam kolegę który nie ma ani WhatsUp ani Vibera.
    Gada się z nim przez płatne smsy albo gsm.

    Za to na zbuku normalnie gwiazdor.
    Nie mam zbuka ale chyba umożiwia chat pomiędzy userami.

    Jakbym powiedzmy widział z bliska wypadek Beci z sejczento
    to gdzie napisać? Jasne że na grupy.
    Żaden BOR tego nie usunie.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 22. Data: 2023-07-21 10:43:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > A tu wątkowanie, do tego można sobie zrobić własny message-id i score'ować
    > po references tak, żeby odpowiedzi na twoje posty zawsze były
    > wyróżnione...

    To przecież wiadomości wątkują się niezależnie od medium. I raczej nie
    po to się je odbiera by zaznaczać swoje :-)

    Faktem jest, że raczej wtedy mi to wątkowanie tak dobrze nie działało
    jak teraz tutaj a może i wcale, ale główny problem to było zapchanie
    skrzynki czymś czego się prawie w ogóle nie czyta. No i taka jest mniej
    więcej narracja pierwszego artykułu całego wątku.

    > Spam jest moderowany automatycznie przez boty.

    Co to zmienia?

    > Masz przykład takiego posta, który byłby scancelowany przez admina, bo
    > admin się z nim nie zgadzał? Na którym serwerze tak było?

    Mało to canceli?

  • 23. Data: 2023-07-21 10:53:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.07.2023 o 01:51, PiteR pisze:

    > Jakbym powiedzmy widział z bliska wypadek Beci z sejczento
    > to gdzie napisać? Jasne że na grupy.
    > Żaden BOR tego nie usunie.

    Kiedy Ci właśnie mówię, że tu wystarczy jeden cancel. Do tego mogą
    zablokować domenę "w imię obronności".

  • 24. Data: 2023-07-21 11:01:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2023-07-21 o 00:45, Arnold Ziffel pisze:

    > Znam Romana, nie rzuca słów na wiatr. W tym przypadku akurat szkoda...

    Liczymy na to, że to chwilowe wkurzenie.
    Romek! W każdej losowej populacji masz jednostki turbogłupie i te
    wartościowe. Pogódź się z tym i wracaj:)

  • 25. Data: 2023-07-21 12:10:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > To, plus fakt, że zbuk jest stworzony tak, żeby uzależniał. Usenet nie.

    Jak to?

  • 26. Data: 2023-07-22 04:59:08
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > To przecież wiadomości wątkują się niezależnie od medium.

    Ale różne programy różnie sobie z tym radzą.

    > I raczej nie po to się je odbiera by zaznaczać swoje :-)

    Swoje nie, ale odpowiedzi na swoje już tak. Przynajmniej ja tak robię.
    Wtedy od razu widzę, co jest kontynuacją dyskusji, w którą wszedłem, a co
    mogę zostawić sobie na później.

> [...]
    > skrzynki czymś czego się prawie w ogóle nie czyta. No i taka jest mniej
    > więcej narracja pierwszego artykułu całego wątku.

    Dlatego te listy dyskusyjne, które czytam, przerzucam sobie przez bramkę
    na serwer news i czytam czytnikiem newsów. Dużo wygodniej.

    > Co to zmienia?

    Boty są obiektywne.

    > Mało to canceli?

    23 lata siedzę w Usenecie i się z tym nie spotkałem. To dosyć poważne
    oskarżenie wobec adminów, więc warto byłoby je czymś poprzeć.

    --
    Przychodzi baba do lekarza:
    - Panie doktorze, dziękuję za wspaniałe leczenie.

  • 27. Data: 2023-07-22 05:02:03
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Mam kolegę który nie ma ani WhatsUp ani Vibera.

    O, to ja.

    > Gada się z nim przez płatne smsy albo gsm.

    Ze mną można jeszcze Discordem :)

    > Za to na zbuku normalnie gwiazdor.

    To też ja, przez wiele lat. Dlatego dosyć trudno było mi odejść, ale
    przemyślałem to i patrząc wstecz nie żałuję. Wiele straciłem, ale też
    sporo zyskałem.

    > Nie mam zbuka ale chyba umożiwia chat pomiędzy userami.

    Tak, jest Messenger, ale jego akurat zawsze unikałem. Nie lubię
    komunikacji synchronicznej.

    > Jakbym powiedzmy widział z bliska wypadek Beci z sejczento
    > to gdzie napisać? Jasne że na grupy.
    > Żaden BOR tego nie usunie.

    Tylko dojdą do ciebie po IP, o ile nie zamaskujesz, i usuną ciebie :)

    --
    Po operacji chirurg pyta pacjenta:
    - Czy jest pan przesądny?

  • 28. Data: 2023-07-22 05:04:10
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Jak to?

    Jest taka książka... można znaleźć w niej ciekawe informacje na ten temat.
    Tylko dosyć ciężko się czyta przez narcyzm autora i wplatanie przez niego
    w treść swoich, zdaje się, radykalnie lewicowych poglądów.

    https://www.empik.com/zucked-waking-up-to-the-facebo
    ok-catastrophe-mcnamee-roger,p1271064676,ksiazka-p

    Przetłumaczona też jest, ale czytałem zanim była przetłumaczona, więc nie
    wiem, jak z jakością tłumaczenia.

    https://www.empik.com/nabici-w-facebooka-przestroga-
    przed-katastrofa-mcnamee-roger,p1239622975,ksiazka-p

    --
    Spotkanie w lesie - lew zbiera towarzystwo i mówi:
    - A teraz podzielimy się: mądre zwierzaki na prawo, a ładne na lewo.

  • 29. Data: 2023-07-22 05:05:46
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Kiedy Ci właśnie mówię, że tu wystarczy jeden cancel.

    I część serwerów przyjmie, a część nie przyjmie. Nie ma skutecznej metody
    usunięcia wiadomości z całego Usenetu.

    > Do tego mogą zablokować domenę "w imię obronności".

    Domenę serwera news? No mogą, ale jeszcze się to nie zdarzyło. A jak
    zablokują jeden, to są inne, jest też Google.

    --
    Recepcja hotelu:
    - Szybko, przed hotelem leży kobieta! Jest nieprzytomna, wygląda jakby

  • 30. Data: 2023-07-22 06:35:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u9dh2t$2013f$2@news.icm.edu.pl>
    user io pisze tak:

    > Kiedy Ci właśnie mówię, że tu wystarczy jeden cancel.

    Kiedy Ci właśnie mówię, że nie wszystkie serwery przyjmują jeden cancel

    > Do tego mogą zablokować domenę "w imię obronności".

    To niech sobie blokują w Bolanda of Banana.
    I tak będzie widoczny poza.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem