  • 81. Data: 2023-07-28 07:55:43
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-07-2023 o 20:31, jn pisze:

    > Zastanawiam się jak 50 osób odnajdzie się w tysiącach grup.

    Zasadnicza sprawa jest taka - że po co miałyby to robić?
    Durne przyzwyczajenia z Fb nie stanowią treści życia, anie realnych potrzeb,

  • 82. Data: 2023-07-28 10:51:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > W zasadzie można sobie go ustawić jako dodatkowy serwer, jeśli ktoś ma
    > czytnik, który pozwala korzystać z różnych serwerów...
    >
    > Ja przez jakiś czas miałem takie międzymordzie, ale już nie używam. Nie
    > potrzebuję.

    Ale co by to miało zmienić?!

    > Pewnie rozesłałbym maila (pierwszy mass mailing w historii chmurki) do
    > użytkowników, żeby łączyli się po IP.

    Z polskim usenetem.

    > No właśnie nie są. Jeden może nie chcieć K.B. na swoim serwerze, drugi
    > może nie mieć nic przeciwko, żeby K.B. pisał przez jego serwer.
    >
    > Jeśli chodzi o kasowanie postów konkretnej osoby tylko na swoim serwerze,
    > to nie spotkałem się z tym. Najwyżej z wycinaniem konkretnych serwerów
    > (czyli postów, które przeszły przez konkretne serwery), ale to było
    > bardzo, bardzo dawno. Atman tak miał, chmurka przez pewien czas też
    > (wycinała anonymizery), ale to było spokojnie ponad 10 lat temu.

    Nie no, zasady to choćby netykieta administratorów, nic nie ma do
    blokowania komuś dostępu.

  • 83. Data: 2023-07-29 10:56:01
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 28.07.2023 o 07:55, Cavallino pisze:

    > Zasadnicza sprawa jest taka - że po co miałyby to robić?
    > Durne przyzwyczajenia z Fb nie stanowią treści życia, anie realnych
    > potrzeb,

    Jest trochę grup na których pojawiają się pojedyncze wpisy.
    Gdyby nie grupa chmurka.statystyki nigdy bym się o nich nie dowiedział.

  • 84. Data: 2023-07-29 16:12:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-07-2023 o 10:56, jn pisze:

    > Jest trochę grup na których pojawiają się pojedyncze wpisy.

    To jest odpowiedź na moje pytanie?

  • 85. Data: 2023-07-29 17:46:39
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 29.07.2023 o 16:12, Cavallino pisze:

    > To jest odpowiedź na moje pytanie?

    Odpowiedzią może być wymiana czytnika.
    Czytam man do nn i jest tego sporo.
    https://manpages.ubuntu.com/manpages/jammy/en/man1/n
    n.1.html

  • 86. Data: 2023-07-30 08:23:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-07-2023 o 17:46, jn pisze:

    > Odpowiedzią może być wymiana czytnika.

    Wiesz chociaż komu i na co odpowiadasz?
    Bo z treści wynika że nie bardzo.

  • 87. Data: 2023-07-30 09:22:50
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Kiedyś była grupa chyba praca.moderowana czy jakoś tak, innej w pl. czy .pl nie
    pamiętam.
    Natomiast był kiedyś pewien chujek (zmarł niedawno, a słowo pasuje bo bluzgał prawie
    jak łódzki kogutek), który tak mnie nie lubił
    na grupach w usenecie, że jakiś jego funfel admin onetu zlikwidował mi onetowe konto
    (adres) z którego pisałem.
    Tak swoją drogą ciekawy byłby kejs, gdyby posiadacz takiego konta trzymał na nim
    ważne posty.
    Przy polskim stanie prawnym zapewne d... blada.
    To mnie w ogóle bardzo ciekawi, że np. amerykańscy prokuratorzy mają dostęp do
    archiwów wewnętrznej poczty firmowej powiedzmy
    Microsoftu czy innych korporacji (i np. śledzą zmowy).
    U nas polucja nie jest w stanie zabezpieczyć nagrania z monitoringu spółdzielni
    mieszkaniowej czy miejskiego.

    -----

  • 88. Data: 2023-07-30 09:24:43
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Obiektywnie przyjdą o szóstej rano do każdego, kto napisze tuskmatole ??

    -----

  • 89. Data: 2023-07-30 09:26:35
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Profilaktycznie obetnijmy jaja wszystkim, którzy używają w necie słowa Kaczor.

    -----
    > nikt nie ustawia bota przeciwko konkretnej osobie, tylko przeciwko konkretnym
    kryteriom.