  • 11. Data: 2023-07-13 11:39:18
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Hello All,
    >
    > Po 27 latach na tej grupie i napisaniu 100k+ postów musimy się
    > pożegnać. Starzy znajomi już dawno sobie poszli, kill file
    > przepełniony - mam dość głupawych dyskusji i wyzwisk.

    Co za argumenty...  A to nie ma starych znajomych, a to jakiś wydumana
    konieczność czytania czy nawet uczestniczenia w wątkach z głupawymi
    dyskusjami gdzie padają wyzwiska.. Stara postawiła na ostrzu noża -
    "albo ja albo grupy"?

  • 12. Data: 2023-07-14 12:58:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Jul 2023 18:55:45 +0200, w <4817044640$20230712185548@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Hello All,
    >
    > Po 27 latach na tej grupie i napisaniu 100k+ postów musimy się
    > pożegnać. Starzy znajomi już dawno sobie poszli, kill file
    > przepełniony - mam dość głupawych dyskusji i wyzwisk.

    Z 20 lat temu też stały bywalec pożegnał się, bo założył rodzinę. I słowa
    dotrzymał :) I amerykańskie sławki też poznikały.

  • 13. Data: 2023-07-15 00:18:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:4ia2bihs980rikrnpvcg5uoe03apqj713i@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Z 20 lat temu też stały bywalec pożegnał się, bo założył rodzinę.
    > I słowa dotrzymał :) I amerykańskie sławki też poznikały.

    po co się żegnać
    znajomków nigdy dość

    Usenet jest to fantastyczne miejsce gdzie można napisać wszystko
    i nikt tego nie usunie. Dziwię się, że tak mało ludzi się na tym
    poznało. No ale niektórzy potrzebują niańki-moderatora.
    Dlatego są na zbuku.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 14. Data: 2023-07-15 19:34:24
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.07.2023 o 00:18, PiteR pisze:
    > in <news:4ia2bihs980rikrnpvcg5uoe03apqj713i@4ax.com>

    > po co się żegnać
    > znajomków nigdy dość

    Kiedyś dawno temu zapisałem się na kilka list dyskusyjnych (to nie to
    samo co grupy). I tak sobie używałem aż miałem kilkudniową przerwę po
    której zastałem w skrzynce 300 emaili, których nie miałem najmniejszej
    ochoty ani zresztą możliwości czytać, więc ... wypisałem się.

> [...]
    > i nikt tego nie usunie. Dziwię się, że tak mało ludzi się na tym
    > poznało. No ale niektórzy potrzebują niańki-moderatora.

    Kiedy ... tu jest moderowanie. Dotyczy ono zwykle ewidentnego spamu, bez
    tego byłby śmietnik, ale także swobodne wypowiedzi bywają moderowane.
    Wystarczy nie zgadzać się ze stanowiskiem administratorów. Takie
    filtrowania nie są niczym niezwykłym w internecie. Zasadniczo nie można
    mieć pretensji do właściciela serwera świadczącego jakąś usługę, że
    ustala swoje zasady. Problem pojawia się, gdy filtrowanie dyskryminuje
    użytkownika i wyklucza z funkcjonowania na całej platformie
    komunikacyjnej. Jak dzisiaj wyglądają filtrowania moich artykułów nt
    unikodu, jakich dopuszczano się przed laty.

  • 15. Data: 2023-07-15 20:09:09
    Temat: Re: [OT] Do zobaczenia
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 15.07.2023 o 19:34, io pisze:
    > Problem pojawia się, gdy filtrowanie dyskryminuje użytkownika i wyklucza
    > z funkcjonowania na całej platformie komunikacyjnej.

    Te oparte na p2p są odporne na moderację?

  • 16. Data: 2023-07-17 15:54:01
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.07.2023 o 20:09, jn pisze:

    > Te oparte na p2p są odporne na moderację?

    Tylko te, które z założenia takimi mają być.

  • 17. Data: 2023-07-18 00:45:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Hello All,
    >
    > Po 27 latach na tej grupie i napisaniu 100k+ postów musimy się
    > pożegnać. Starzy znajomi już dawno sobie poszli, kill file
    > przepełniony - mam dość głupawych dyskusji i wyzwisk.

    Nie chrzań. Debile są wszędzie. A jak odejdziesz to poziom siądzie.
    Jesteś gotów na obniżenie średniej? Pozwolisz na to?

    zooooo staaaaań z naaaami:)

  • 18. Data: 2023-07-21 00:45:02
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Wróci, wróci.

    Znam Romana, nie rzuca słów na wiatr. W tym przypadku akurat szkoda...

    --
    Przychodzi facet do baru i mówi do barmanki:
    - Proszę whisky z colą

  • 19. Data: 2023-07-21 00:45:58
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

> [...]
    > i nikt tego nie usunie. Dziwię się, że tak mało ludzi się na tym
    > poznało. No ale niektórzy potrzebują niańki-moderatora.

    To, plus fakt, że zbuk jest stworzony tak, żeby uzależniał. Usenet nie.

    --
    A znacie to jak student poszedl do profesora i zdaje..
    Ze nic nie umial i profesor nie wiedzial jaka ocene mu dac, bo nizszej

  • 20. Data: 2023-07-21 00:48:06
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > której zastałem w skrzynce 300 emaili, których nie miałem najmniejszej
    > ochoty ani zresztą możliwości czytać, więc ... wypisałem się.

    A tu wątkowanie, do tego można sobie zrobić własny message-id i score'ować
    po references tak, żeby odpowiedzi na twoje posty zawsze były
    wyróżnione...

    > Kiedy ... tu jest moderowanie. Dotyczy ono zwykle ewidentnego spamu, bez
    > tego byłby śmietnik,

    Spam jest moderowany automatycznie przez boty.

    > ale także swobodne wypowiedzi bywają moderowane. Wystarczy nie zgadzać
    > się ze stanowiskiem administratorów.

    Masz przykład takiego posta, który byłby scancelowany przez admina, bo
    admin się z nim nie zgadzał? Na którym serwerze tak było?

    --
    - Panie doktorze, jestem wykończona. Odkąd mój mąż zachorował, dzień
    i noc muszę czuwać przy jego łóżku.