-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.s.v.chmurka.ne
t!not-for-mail
From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do zobaczenia
Date: Wed, 26 Jul 2023 00:11:19 -0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <7...@h...invalid>
References: <4817044640$20230712185548@squadack.com>
<4...@4...com>
<X...@1...0.0.1> <u8ulb5$17fpi$1@news.icm.edu.pl>
<2...@h...invalid>
<u9dgg6$2013f$1@news.icm.edu.pl>
<5...@h...invalid>
<u9ges9$24qs4$1@news.icm.edu.pl>
<4...@h...invalid>
<u9ja49$29gck$1@news.icm.edu.pl>
<6...@h...invalid>
<u9k5v8$2arm3$2@news.icm.edu.pl>
<6...@h...invalid>
<u9pihe$2jq1f$1@news.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: s.v.chmurka.net
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 26 Jul 2023 00:11:19 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="arnold";
posting-host="s.v.chmurka.net:172.24.44.20"; logging-data="10765";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: tin/2.6.1-20211226 ("Convalmore") (Linux/5.15.32-v7+ (armv7l))
Cancel-Lock: sha1:XMPx/Q277kM9OUlkvtnRnRUF7Kg= sha1:Ko9Ld0DHvvNfEyoxLIVX/rBHmeE=
sha256:2OOLM7TQpxHaAnE3VPNSbMA/XZUl1ZnFIYQ4T2S5NPM=
sha1:QUtJryJ71AtRye/kxLaJ8q3ilvQ=
sha256:s8CKxqR6BHekgnq/CAAX6hRufsJ086WMB88DTH0HNIw=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2715311
[ ukryj nagłówki ]io <i...@o...pl.invalid> wrote:
>> Nie wiem z kim ci ludzie piszą. Wiem, że ja nie mam tego problemu.
>
> No jak z kim? Z klientami.
Nie mam klientów :)
> Większość klientów pewnie cytuje wszystko a od czasu do czasu zdarza się
> ktoś cytujący tylko to, do czego się bezpośrednio odnosi i nie umiejąc
> sobie z takim klientem poradzić dołączają instrukcję jak się ma
> "zachowywać" by "sobie poradzili".
Pewnie tak.
> Przy czym ostatnio programy właśnie pokazują samoczynnie historię, więc
> jest szansa, że se poradzą.
W służbowym Outlooku mam to włączone. Prywatnie nie mam (i raczej alpine
tego nie obsługuje, obsługuje tylko wątkowanie).
>> Ale ja sobie mogę włączyć w programie pocztowym wątkowanie na stałe. Przez
>> jakiś czas miałem włączone. Tylko nie chcę. Wygodniej mi bez niego.
>
> Może realizacja tego wątkowania jest niewygodna.
Czy ja wiem... ciężko powiedzieć, dawno tego używałem. Ale raczej nie
jest.
>>> Napisałeś, że maile to listy do Ciebie, więc ... dokładnie to sobie
>>> wyróżniasz tylko uważasz, że tego nie robisz.
>>
>> Nie wyróżniam maili. Przychodzą, to czytam.
>
> Czym różni się artykuł do Ciebie od emaila do Ciebie.
Artykuł jest na grupie, wśród setek innych, których pewnie nie będę czytał
(mało jest grup, które czytam w całości). Maile generalnie czytam
wszystkie.
>> Przeciętny ma. Mój nie ma.
>
> Czyli dla Ciebie "po prostu są lepsze narzędzia" a w ogólności mogą
> sobie być takie same.
No mogą być. Moje są dość dobre, żebym nie szukał alternatyw przez wiele
lat. Są bardzo wygodne. Ale czytnik newsów nie obsługuje maili :)
>>> No właśnie z reguły nie da się.
>>
>> Da się, tylko jest opór materii.
>
> Na swoim serwerze się da.
No tak. A najmniejszy VPS dziś kosztuje grosze. Feeda nie trzeba mieć.
>> Po to, żeby nie mieszać maili i dyskusji. Po to, żeby każde móc sobie
>> obsłużyć w takim programie, w jakim się chce i w jakim jest to
>> najwygodniejsze.
>
> Dwie skrzynki emailowe nie mogą być?
Mogą, i przez jakiś czas czytałem tak listy dyskusyjne. Efekt był taki, że
z czasem przestałem zaglądać do tej drugiej skrzynki, bo była zawalona.
Jakoś na newsach łatwiej mi się ogarnąć.
> Raczej wymyślanie. Ktoś może chcieć by mu to w skrzynce leżało a nie
> gdzieś na serwerze.
No może :)
W zasadzie najlepiej, gdyby dało się i tak, i tak. I technicznie się da.
>>> Czyli jednak spotkałeś się.
>>
>> Spamer to nie osoba :)
>
> To wszystko samo się pisze.
Spamer wysyła setki takich samych wiadomości. To automat.
>>> No i właśnie tak tłumaczą administratorzy skasowanie każdego artykułu.
>>
>> No nie. Jeśli ktoś nie rozsyła spamu, to nie jest to spam. Spam ma dosyć
>> jasną definicję.
>
> Tak tłumaczą a czy kasują tylko spam to ja nie wiem.
To widać na control.cancel.
--
- Masz sześć jabłek, połowę dajesz Ani. Ile ci zostało?
- Pięć i pół.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.23 02:16 Arnold Ziffel
- 26.07.23 02:20 Arnold Ziffel
- 26.07.23 20:29 io
- 27.07.23 03:14 Arnold Ziffel
- 27.07.23 14:59 io
- 27.07.23 20:31 jn
- 28.07.23 07:55 Cavallino
- 28.07.23 10:51 io
- 29.07.23 10:56 jn
- 29.07.23 16:12 Cavallino
- 29.07.23 17:46 jn
- 30.07.23 08:23 Cavallino
- 30.07.23 09:22 ąćęłńóśźż
- 30.07.23 09:24 ąćęłńóśźż
- 30.07.23 09:26 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
Najnowsze wątki
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-07 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-07 Piaseczno => Developer .NET <=
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-07 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=