    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do zobaczenia
    Date: Wed, 26 Jul 2023 00:11:19 -0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1> <u8ulb5$17fpi$1@news.icm.edu.pl>
    <2...@h...invalid>
    <u9dgg6$2013f$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@h...invalid>
    <u9ges9$24qs4$1@news.icm.edu.pl>
    <4...@h...invalid>
    <u9ja49$29gck$1@news.icm.edu.pl>
    <6...@h...invalid>
    <u9k5v8$2arm3$2@news.icm.edu.pl>
    <6...@h...invalid>
    <u9pihe$2jq1f$1@news.icm.edu.pl>

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > No jak z kim? Z klientami.

    Nie mam klientów :)

    > Większość klientów pewnie cytuje wszystko a od czasu do czasu zdarza się
    > ktoś cytujący tylko to, do czego się bezpośrednio odnosi i nie umiejąc
    > sobie z takim klientem poradzić dołączają instrukcję jak się ma
    > "zachowywać" by "sobie poradzili".

    Pewnie tak.

    > Przy czym ostatnio programy właśnie pokazują samoczynnie historię, więc
    > jest szansa, że se poradzą.

    W służbowym Outlooku mam to włączone. Prywatnie nie mam (i raczej alpine
    tego nie obsługuje, obsługuje tylko wątkowanie).

    > Może realizacja tego wątkowania jest niewygodna.

    Czy ja wiem... ciężko powiedzieć, dawno tego używałem. Ale raczej nie
    jest.

    > Czym różni się artykuł do Ciebie od emaila do Ciebie.

    Artykuł jest na grupie, wśród setek innych, których pewnie nie będę czytał
    (mało jest grup, które czytam w całości). Maile generalnie czytam
    wszystkie.

    > Czyli dla Ciebie "po prostu są lepsze narzędzia" a w ogólności mogą
    > sobie być takie same.

    No mogą być. Moje są dość dobre, żebym nie szukał alternatyw przez wiele
    lat. Są bardzo wygodne. Ale czytnik newsów nie obsługuje maili :)

    > Na swoim serwerze się da.

    No tak. A najmniejszy VPS dziś kosztuje grosze. Feeda nie trzeba mieć.

    > Dwie skrzynki emailowe nie mogą być?

    Mogą, i przez jakiś czas czytałem tak listy dyskusyjne. Efekt był taki, że
    z czasem przestałem zaglądać do tej drugiej skrzynki, bo była zawalona.
    Jakoś na newsach łatwiej mi się ogarnąć.

    > Raczej wymyślanie. Ktoś może chcieć by mu to w skrzynce leżało a nie
    > gdzieś na serwerze.

    No może :)

    W zasadzie najlepiej, gdyby dało się i tak, i tak. I technicznie się da.

    > To wszystko samo się pisze.

    Spamer wysyła setki takich samych wiadomości. To automat.

    To widać na control.cancel.

    --
    - Masz sześć jabłek, połowę dajesz Ani. Ile ci zostało?
    - Pięć i pół.