  • Data: 2023-07-27 03:14:43
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Blokada domeny to decyzja służb, pyk i jest.

    Dlaczego te służby miałyby się zainteresować tym serwerem?

    > Nikt właściciela nie ostrzega ani nie informuje o nałożeniu blokady. To
    > nie wiem gdzie ta dłuższa droga.

    Musi się jednak jakiś trybik w tych służbach zakręcić.

    > I co, przesiedli by się na FB na którym to FB kasuje się profile nie
    > tylko pojedynczym ludziom, ale organizacjom.

    Część poszłaby na inny serwer, inna część zupełnie zamknęłaby rozdział
    nazywany Usenetem i ruch na grupach by zmalał, na niektórych być może do
    zera. Generalnie nic dobrego by się nie wydarzyło.

    > Co zrobisz jak okaże się, że jest inaczej?

    Jak okaże się, że mój serwer nie przekazuje mi (i innym) wszystkiego, co
    jest publikowane? Zacznę grzebać i szukać problemu technicznego, bo nie
    tak jest skonfigurowany.

    --
    Śmiech dziecka jest najcudowniejszym dźwiękiem jaki istnieje.
    No chyba, że jest 3 w nocy, a ty jesteś w domu sam.