  • Data: 2023-07-26 20:29:29
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > No bo generalnie można. Oczywiście, że jak się rząd uprze, to zablokuje, i
    > oczywiście, że jak się admin uprze, to ocenzuruje, ale do tego jest
    > dłuższa droga niż do zablokowania przez nadgorliwego moderatora na
    > Facebooku, któremu się standardy społeczności odkleiły od rzeczywistości.

    Blokada domeny to decyzja służb, pyk i jest. Nikt właściciela nie
    ostrzega ani nie informuje o nałożeniu blokady. To nie wiem gdzie ta
    dłuższa droga. Może o odwołanie w sądzie Ci chodzi, w którym rozprawy
    tajne są, więc nawet nie będzie można się na nich wzorować.

    FB daje ostrzeżenia, informuje. Raczej "obiektywne" automaty.

    > Inna sprawa, że myślę, że jakbym ja z jakiegoś powodu zaczął mieć zakusy
    > na, nazwijmy to, selektywne trzymanie postów na chmurce, to po prostu
    > straciłbym zaufanie użytkowników. I nic dziwnego, bo sam nie ufałbym
    > takiemu serwerowi.

    I co, przesiedli by się na FB na którym to FB kasuje się profile nie
    tylko pojedynczym ludziom, ale organizacjom.

    > Dla mnie w Usenecie ważne jest to, że sam sobie jako
    > użytkownik wybieram, kogo wrzucam do KFa, a serwerowi mogę zaufać, że
    > przekaże mi wszystko to, co było publikowane (oprócz spamu, floodów,
    > ataków, itd. rzeczy, które nie są elementami dyskusji, a jedynie ją
    > utrudniają).

    Co zrobisz jak okaże się, że jest inaczej?