  • Data: 2023-07-30 09:22:50
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś była grupa chyba praca.moderowana czy jakoś tak, innej w pl. czy .pl nie
    pamiętam.
    Natomiast był kiedyś pewien chujek (zmarł niedawno, a słowo pasuje bo bluzgał prawie
    jak łódzki kogutek), który tak mnie nie lubił
    na grupach w usenecie, że jakiś jego funfel admin onetu zlikwidował mi onetowe konto
    (adres) z którego pisałem.
    Tak swoją drogą ciekawy byłby kejs, gdyby posiadacz takiego konta trzymał na nim
    ważne posty.
    Przy polskim stanie prawnym zapewne d... blada.
    To mnie w ogóle bardzo ciekawi, że np. amerykańscy prokuratorzy mają dostęp do
    archiwów wewnętrznej poczty firmowej powiedzmy
    Microsoftu czy innych korporacji (i np. śledzą zmowy).
    U nas polucja nie jest w stanie zabezpieczyć nagrania z monitoringu spółdzielni
    mieszkaniowej czy miejskiego.

    -----