  • Data: 2023-07-23 19:00:11
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie opowiadaj bajek. To, że rząd blokuje polskie DNS nie oznacza, że
    > zablokuje inne (bo nie może) a co do news, to google też nie zablokuje.

    Nie blokuje polskich DNS tylko rozwiązywanie nazw. Operator dostaje, że
    ma zablokować jakąś domenę (nie musi być polska) i blokuje. Przykład:
    nczas.com

    > Nakaz usunięcia posta to sobie w dupę wsadź, bo nie jesteś w stanie tego
    > wyegzekwować ale jak się postarasz, to sam skasujesz takiego posta :]

    Czytać nie umiesz, nigdzie nie pisałem o nakazie usuwania postu, było o
    blokowaniu do niego dostępu.

    > Głupi korzysta z polskich DNS bo to blokada "dla głupiego".

    Dzisiaj taka, jutro inna. Usenet nie jest żadnym wyjątkiem.