  • Data: 2023-07-23 22:22:03
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > I na końcu swoich emaili umieszczasz
    > "Podczas prowadzenia korespondencji, proszę skorzystać z opcji
    > "odpowiedz" i nie usuwać wcześniejszego zapytania i odpowiedzi." ?

    Nie, ale też nikt tego nie robi. Zawsze ludzie zostawiają cytaty. Na tyle
    mało maili piszę, że jakby jednak zrobił, to bym sobie ręcznie wrócił do
    poprzedniego maila (albo włączył na moment wątkowanie, to dwa przyciski).

    > I dlatego wyróżniasz odpowiedzi na swoje artykuły?

    Nie widzę związku. Wchodząc teraz na tę grupę nie czytam wszystkich
    postów, bo nie mam czasu ani ochoty. Czytam to, co jest do mnie.

    > Emailem się nie da?

    Da się. Z jedną osobą, lub w maksymalnie kilka osób. Jak jest więcej, to
    traci to sens, bo są do tego po prostu lepsze narzędzia.

    > Listy emailowe są sposobem na dystrybucję artykułów dla pewnej grupy
    > odbiorców.

    Dopóki to jest jednostronne, jak newsletter, to jeszcze ma sens (choć też
    nie korzystam z takich rzeczy, ale rozumiem, że ktoś ma potrzebę).

    > Protezą mogą być jak tylko dlatego powstaje, że nie da się utworzyć
    > grupy. Da się?

    Zawsze się da.

    > Ale jak już ma być do pewnej grupy (a nie wszystkich) to nie jest
    > protezą a tylko pewnym sposobem dystrybucji.

    To też się da. Oprogramowanie nntp jest darmowe, można potworzyć dowolne
    role dostępu. Problem jest w mentalności ludzi, którzy nie znają nntp i
    nie widzą potrzeby, żeby poznać, a zamiast tego wolą kwadratowe koła.

    > Niby w jaki sposób?

    Chociażby lepsza obsługa załączników.

    > No to właśnie takim kryterium może być "konkretna osoba".

    Nie spotkałem się z tym, poza ewidentnymi spamerami.

    > Ale zgadzamy się, że za pełną zgodą administratorów pewne artykuły są
    > kasowane za pomocą botów (dla zachowania względnego porządku)?

    Tak. Ewidentny spam.

    > Odpowiednia grupa i masz wszystkie cancele. Nie widzę sensu poświęcać
    > czasu na to, co możesz zrobić sam. Weź sobie przeglądnij co było
    > kasowane przez ostatnie 30 lat. Ja nie mam zamiaru.

    Ale to ty twierdzisz, że takie rzeczy miały miejsce, więc to na tobie
    spoczywa ciężar dowodowy.

    --
    - Szeregowy, dlaczego macie niewypastowane buty?!
    - Ch*j to pana obchodzi, panie sierżancie!