  • Data: 2023-07-23 20:49:54
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2023 o 19:00, io pisze:
    [...]
    > Nie blokuje polskich DNS tylko rozwiązywanie nazw. Operator dostaje, że
    > ma zablokować jakąś domenę (nie musi być polska) i blokuje. Przykład:
    > nczas.com

    I co? U mnie działa ale DNS mam 8.8.8.8. Gdybym użył "polskiego" DNS to
    nie działa i o to mi chodziło, więc nie matacz.

    > Czytać nie umiesz, nigdzie nie pisałem o nakazie usuwania postu, było o
    > blokowaniu do niego dostępu.

    To zablokuj w Polsce dostęp do postu w groups.google.com albo dostęp do
    postu serwera w Niderlandach :D

    Możesz nawet być Kaczyńskim, to Ci się to nie uda :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>