eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Date: Thu, 16 Aug 2012 20:47:06 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 91
    Message-ID: <k0jf7l$nbc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <op.wiz0dikspq3u2r@tech> <k0d708$780$1@inews.gazeta.pl>
    <op.wi0zshd9pq3u2r@tech> <k0d8c7$a4$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...harvard.local> <k0ddb3$8tp$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...harvard.local> <k0di84$ida$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...harvard.local> <k0dqpp$7ht$1@inews.gazeta.pl>
    <k0e740$j28$1@inews.gazeta.pl>
    <jju7iyvsmfry$.hb8dl36e5z7v.dlg@40tude.net>
    <k0h5ha$a2e$1@inews.gazeta.pl>
    <1i68yg2pjlvk8.il0m52xt9m16$.dlg@40tude.net>
    <k0icb4$bjm$1@inews.gazeta.pl>
    <qk5pkk7dlwi9$.wkbgy1yubhsk.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-51-229.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1345142837 23916 178.36.51.229 (16 Aug 2012 18:47:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Aug 2012 18:47:17 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <qk5pkk7dlwi9$.wkbgy1yubhsk.dlg@40tude.net>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: alexb
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2463972
    [ ukryj nagłówki ]


    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:qk5pkk7dlwi9$.wkbgy1yubhsk.dlg@40tude.net...

    >
    > No coz, ja akurat widzialem ten sposob co opisywalem i mi sie nawet
    > podobalo. tylko ze to bardziej reczny gaz niz tempomat

    No wlasnie. Wole jednak tempomat jako tempomat :-P

    >
    >> Jeszcze jedno zastosowanie - jak jedziesz trasa, gdzie jest duzo obszarow
    >> zabudowanych i czesto stoja - ustawiasz sobie na tempomacie 50km/h i przy
    >> wjezdzie w nastepny zabudowany - wlaczasz tempomat. I nie ma, ze sie
    >> zagapisz i pojedziesz 65 kolo suszarki. To akurat sposob mojej siostry
    >> :-)
    >
    > Ja bym tam ustawil 65 :-)

    A ja 59 wedlug gps-a :-P

    > Ale to jest wlasnie ta roznica - jedziesz przez Polske, masz problem z
    > szuszarkami. Jedziesz przez Niemcy - teren zabudowany widzisz dwa razy, a
    > miedzy nimi autostrady. A samochody projektuje sie dla Niemcow, nie dla
    > Polakow.

    Mimo wszystko - jest coraz lepiej. Coraz wiecej drog wielopasmowych,
    ekspresowych (no i autostrad)

    >> Zeby potem znowu klikac w dol? Bez sensu. Dodaje gazu, wyprzedzam,
    >> zdejmuje
    >> noge z gazu i zwalnia do 140... Bardzo czesto tak robie, jak cos mam
    >> wyprzedzic, a widze, ze z tylu cos szybciej jedzie. To zeby mu nie
    >> blokowac
    >> lewego pasa i nie hamowac - dodaje gazu przed wyprzedzeniem.
    >
    > rownie dobrze mozesz raz nacisnac +10 i raz -10.

    Ale jak musisz pojechac szybciej to wychodzi ze 4 klikniecia. A peal gazu
    sie szybko naciska...
    >
    > Ale ja znow o innej sytuacji - jedziesz sobie 140 i dojezdzasz do ogonka
    > na
    > 10 aut. Jada wszyscy 90, bo pierwszy to tir co wyprzedza innego tira.
    > Jak wyprzedzi - predkosc stopniowo rosnie, bo w ogonku nie wszyscy chca
    > jechac az 140, i trzeba poczekac az zjada w prawo.
    > A jak juz sam jestes na przedzie i akurat traficie na kolejny wolny pojazd
    > na prawej, to sobie przypominasz ze jestes asertywny i ci z tylu moga
    > sobie
    > pojechac 140 :-)

    Nikt nie mowi, ze tempomat jest panaceum na kazda sytuacje w ruchu. W takiej
    sytuacji przechodze na "sterowanie reczne". Po czym jeden klawisz i znow
    jade 140...

    >
    >>>> Zreszta - jak sie decydujesz na tempomat, to nie po to, zeby z gorki
    >>>> przyspieszac, a pod gorke zwalniac, tylko jedziesz caly czas z ta sama
    >>>> predkoscia.
    >>> No i wracamy do poczatku - tu jest europa, tu sie ze stala predkoscia
    >>> nie
    >>> da, chyba ze 90 za tirem :-)
    >>
    >> Zartujesz chyba? Spokojnie daje sie jechac z tempomatem, np na gierkowce
    >> (oczywiscie poza przebudowywanym odcinkiem). W zasadzie na kazdym
    >> dwupasmowym, a na drogach ekspresowych i autostradach to w ogole bez
    >> problemu.
    >
    > No nie wiem - w nocy jezdzisz ? Bo smiem twierdzic ze 140 to sie czesto
    > nie
    > da. Za duzy ruch i czesto ktos przeszkadza.

    140 na ekspresowej, 120 na zwyklej dwupasmowce, takiej jak np. gierkowka
    (poza ograniczeniami)

    >
    > Umieli umieli, tylko ze w inny sposob niz ci sie wydaje.

    IMHO - bez sensu.
    >
    >> Jak przez Niemcy jechalem z boxem na dachu - wlaczalem tempomat, bo nie
    >> chcialem, zeby mi box pofrunal :-)
    >
    > no wlasnie, a oni boxa nie mieli, i ambicje wyzej niz srednia ustawione.
    > I tempomat wymaga ciaglej korekcji.
    >
    200 po niemieckich autostradach (bez boxa) na tempomacie tez jezdzilem.

    --
    Axel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: