-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news1.as3257.net!nx02.iad01.newshosting.com
!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
2.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 21 Oct 2012 11:30:26 +0200
From: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do tych co lubią grzebać :) VW ciśnienie oleju
References: <5082f866$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<1fdtvjcs9wy4p.1g8pfcpfk5yva$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <1fdtvjcs9wy4p.1g8pfcpfk5yva$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5083c0b3$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: host-abn-93-89-193-13.tkk.pl
X-Trace: 1350811827 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1301 93.89.193.13:1560
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469389
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-20 23:51, Tomasz Pyra pisze:
>
> Nim w ogóle cokolwiek zrobisz to sprawdź to ciśnienie analogowym
> manometrem. Bo może padł sobie czujnik, albo jego elektryka.
>
> Za spadek ciśnienia oleju zazwyczaj odpowiedzialny jest jakiś defekt
> mechaniczny odbiorników tego ciśnienia (panewka, natrysk oleju czy coś) i
> pompa robi co może ale cały olej ucieka jakąś dziurą.
> Ewentualnie złamany/zatkany smok.
Smok jest ok, wymieniałem miskę przed montażem tego silnika i dodatkowo
czyściłem pompę oleju, nie zwróciłem uwagi na zawór ew. ( w poprzednim
zatkał się właśnie smok :) )
>
> Wymieniać oleju przed naprawą nie ma sensu - skontroluj tylko czy to co
> jest na bagnecie to jeszcze olej (bo może już sama benzyna).
> Potem szukaj awarii, a że pewnie będzie wymagało to rozebrania
silnika, to
> nowy olej dopiero po naprawieniu silnika.
>
Tak też zrobię, najpierw zmierzę ciśnienie, a jeżeli to nie da jasnych
informacji to miska w dół i obejrzę panewki, już powoli się starzeje i
odechciewa mi się takich robót, no ale cóż, chce się mieć klasyka to
trzeba oszczędzać przynajmniej na robociźnie :)
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.12 11:32 Nex@pl
- 22.10.12 09:48 Kamil 'Model
- 22.10.12 10:22 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=