  • 1. Data: 2010-05-12 10:04:09
    Temat: Do sprzedania domena CYFROWKA.com [Allegro]
    Od: "Waldo" <w...@n...com>

    Witam,

    Postanowiłem sprzedać moją domenę CYFROWKA.com.
    Domena jest wypozycjonowana na pierwszym miejscu w Google dla hasła
    CYFROWKA.

    Zainteresowanych zapraszam do licytacji :

    Pozdrawiam, Waldemar
    -----------------------------------
    O nurkowaniu : www.nurkuj.com

  • 2. Data: 2010-05-12 14:34:42
    Temat: Re: Do sprzedania domena CYFROWKA.com [Allegro]
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 12.05.2010 Waldo <w...@n...com> napisał/a:
> [...]
    > Domena jest wypozycjonowana na pierwszym miejscu w Google dla hasła
    > CYFROWKA.
    >
    > Zainteresowanych zapraszam do licytacji :

    Lepiej cyfrak.net jest nxdomain, więc nie ma bólu jak ktoś potrzebuje.
    Co to jest w ogóle cyfrówka? Kto by tak szukał aparatu :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 3. Data: 2010-05-12 17:51:04
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    ludzie szybko, bo już jest 3000 licytujących ;)

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 4. Data: 2010-05-12 19:58:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 May 2010, sbst wrote:

    > ludzie szybko, bo już jest 3000 licytujących ;)

    Myślałem że przynajmniej tyle jest oglądaczy :P

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2010-05-12 20:25:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldo wrote:
> [...]
    > Domena jest wypozycjonowana na pierwszym miejscu w Google dla hasła
    > CYFROWKA.
    >
    > Zainteresowanych zapraszam do licytacji :

    daj ją od złotówki :)

  • 6. Data: 2010-05-12 20:40:22
    Od: "Waldo" <w...@n...com>

    >daj ją od złotówki :)

    Bardziej liczę na poważne oferty, niż na licytację :)

    --
    Pozdrawiam, Waldemar
    -----------------------------------

  • 7. Data: 2010-05-12 21:07:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldo wrote:

    > Bardziej liczę na poważne oferty, niż na licytację :)

    jestem ciekaw czy ci sie to uda sprzedać sensownie...

  • 8. Data: 2010-05-12 22:31:39
    Od: "Waldo" <w...@n...com>

    >jestem ciekaw czy ci sie to uda sprzedać sensownie...

    Ponieważ mam zerowe doświadczenie w sprzedaży domen, sam jestem ciekaw, czy
    coś z tego wyjdzie :)

    Gdyby nie to, że na serwerze podnieśli wersję systemu i wywaliła się strona,
    to zapewne domena kolejnych kilka lat marnowała by się, nikomu nie służąc :)

    --
    Pozdrawiam, Waldemar