  • Data: 2014-01-13 11:53:26
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale teraz jest inaczej.

    >101% schematu.
    >skoro nokia maps akurat wtedy działała za darmo, to znaczy ze nie
    >potrzeba nikomu lepszych, dokładniejszych bardziej aktualnych ani
    >bardziej specjalizowanych map. automapy również?

    Wybor programow nigdy nie bedzie pelny, ale nokia swoje mapy
    uaktualnia.
    Niestety - teoretycznie, jak kiedys narysowali cala S11 obwodnice
    Poznania, tak dluzszy czas byla, mimo ze srodkowego odcinka nawet nie
    zaczeli robic.
    Po dluzszym czasie poprawili ... to wymazali S11 w calosci.

    Program tez kiepski.

    Pisze o wersji na C6, jesli na N8 jest lepiej ... to widac jak Nokia
    traktuje "dozywotnia licencje".
    Tak czy inaczej - nie wiadomo jak dlugo sie to jeszcze utrzyma.

    J.