  • Data: 2015-11-01 23:19:48
    Temat: Re: Do les 3 vallees - LPG
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.11.2015 o 23:11, Lewis pisze:

    > Zawsze zastanawiało mnie czy to naprawdę jakiś chory wydatek raz na rok
    > zatankować i przepalić zbiornik benzyny jak się okaże że nie ma
    > możliwości zatankować LPG... Nokurwanierozumiem...

    zawsze się zastanawiałem czy jak ludzie kupują peceta za 2 tysiaki, to
    czy to jest jakich chory wydatek żeby za widowsa zapłacić parę stówek?
    Nie, ale mamy taką naturę, że jak coś się da taniej to.... Budzik
    napewno wróci z wycieczki na benzynie nie na lawecie, ale wolałby na LPG
    - jeśli jest taka możliwość

    ToMasz