    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Do ktorego systemu sa dostepne DOBRE stalki...
    Date: Thu, 17 Dec 2009 01:59:33 -0800 (PST)

    On 17 Dez., 10:14, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    > wiadomościnews:hgcqdm$2c4$1@news.interia.pl...

    > Chyba sie na 20/1.7 do Panasa skonczy.
    > G1 ze szklem wazy <> 550g.

    jesli potrzebujesz wysoka rozdzialczosc obrazu to musisz isc w
    kierunku zwiekszenia formatu.
    powidzialbym min. leica s2 + obiektywy do niej .
    jesli to nierealistyczne to dostepne w handlu FF o
    wysokorozdzielczej matrycy.
    Obiektywy moga byc seryjne stalki do danego systemu.
    ciagle matryca ma decydujacy wplyw na rozdzielczosc.

    Oddzielnym zagadnieniem jest jak te wysoka rozdzielczosc obrazu
    wykorzystasz.

    jesli bedziesz obserwowal obraz na monitorze lub w malych
    powiekszeniach to i tak dokonasz redukcji tej rozdzielczosci - czyli
    nie bedzie ona potrzebna w trakcie fotografowania , a w takim
    przypadku .... kazdy kompakt.

    Innymi slowy - dobieralbym rodzaj sprzetu pod katem przyszlych
    warunkow obserwacji zdjecia.

    jesli to ma byc duze ujecie wiszace na scianie - to trza i wysoka
    rozdzielczosc obrazu , jak napisalem na poczatku.