-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Date: Sun, 4 Dec 2011 13:05:24 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 29
Message-ID: <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<4...@p...pl>
<18r4440l6anuy$.ck59sfmd9lyt.dlg@40tude.net>
<7...@p...pl>
<1...@l...institute.com>
<jbdgv2$tc3$1@node2.news.atman.pl>
<2...@l...institute.com>
<jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
<nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
<tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
<4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
<n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: aami254.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323000332 19175 83.5.64.254 (4 Dec 2011 12:05:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Dec 2011 12:05:32 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: sztefanek
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418279
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:ccj1hg5oxqkh.dlg@lepper.institute.com...
> Twierdzisz, że obserwacja czegoś, do czego zbliżasz się z prędkością 40
> km/h oraz czegoś, do czego zbliżasz się 90 km/h pochłania tyle samo uwagi?
> Oraz przyhamowanie o 40 a przyhamowanie o 90 km/h trwa tyle samo
a po co mam przyhamować o 90? 99,99% osobników nie wyjeżdża na lewy pas w
0,001sekundy bo takim ostrym manewrem sami wpadliby w poślizg. U pozostałych
mam a) więcej czasu na reakcję b) przyhamuję o 40km/h, włączę długie i
wcisnę klakson c) jak i tak wyjedzie to jest bardzo duże prawdopodobieństwo
że wyhamuję do jego prędkości, ew. we dwóch zmieścimy się na jednym pasie (i
takie wyprzedzanie było mi dane przerabiać przez tych co lusterek nie
używają) a jeśli nie to IMO jest bardzo duże prawdopodobieństwo że przeżyję
>> Jak mi się nie śpieszy też jadę te 130 na autostradzie ale być może
>> jestem na tyle przyzwyczajony do wyższych prędkości że nie potrafię
>> na dłuższą metę tak jechać.
> no.. to pierwszy w miarę sensowny argument. Uzależnienie od adrenaliny, bo
> inaczej się przysypia. Na szczęście z tego da się wyjść - jak nie samemu,
> to każdy psycholog pomoże.
> I nie, nie zaoszczędzisz godziny.
godziny nie, pewnie więcej :)
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.11 13:07 Waldek Godel
- 04.12.11 13:33 Lukasz
- 04.12.11 13:40 Waldek Godel
- 04.12.11 13:48 RoMan Mandziejewicz
- 04.12.11 14:08 J.F.
- 04.12.11 14:10 J.F.
- 04.12.11 14:24 RoMan Mandziejewicz
- 04.12.11 14:24 Lukasz
- 04.12.11 15:20 Waldek Godel
- 04.12.11 15:35 Lukasz
- 04.12.11 19:16 John Kołalsky
- 04.12.11 21:31 J.F.
- 04.12.11 22:38 AZ
- 04.12.11 22:54 J.F.
- 04.12.11 23:24 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=