eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkości › Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Date: Sun, 4 Dec 2011 13:05:24 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <4...@p...pl>
    <18r4440l6anuy$.ck59sfmd9lyt.dlg@40tude.net>
    <7...@p...pl>
    <1...@l...institute.com>
    <jbdgv2$tc3$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@l...institute.com>
    <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
    <nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
    <tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
    <4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
    <n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: aami254.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323000332 19175 83.5.64.254 (4 Dec 2011 12:05:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Dec 2011 12:05:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: sztefanek
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418279
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:ccj1hg5oxqkh.dlg@lepper.institute.com...
    > Twierdzisz, że obserwacja czegoś, do czego zbliżasz się z prędkością 40
    > km/h oraz czegoś, do czego zbliżasz się 90 km/h pochłania tyle samo uwagi?
    > Oraz przyhamowanie o 40 a przyhamowanie o 90 km/h trwa tyle samo

    a po co mam przyhamować o 90? 99,99% osobników nie wyjeżdża na lewy pas w
    0,001sekundy bo takim ostrym manewrem sami wpadliby w poślizg. U pozostałych
    mam a) więcej czasu na reakcję b) przyhamuję o 40km/h, włączę długie i
    wcisnę klakson c) jak i tak wyjedzie to jest bardzo duże prawdopodobieństwo
    że wyhamuję do jego prędkości, ew. we dwóch zmieścimy się na jednym pasie (i
    takie wyprzedzanie było mi dane przerabiać przez tych co lusterek nie
    używają) a jeśli nie to IMO jest bardzo duże prawdopodobieństwo że przeżyję

    >> Jak mi się nie śpieszy też jadę te 130 na autostradzie ale być może
    >> jestem na tyle przyzwyczajony do wyższych prędkości że nie potrafię
    >> na dłuższą metę tak jechać.
    > no.. to pierwszy w miarę sensowny argument. Uzależnienie od adrenaliny, bo
    > inaczej się przysypia. Na szczęście z tego da się wyjść - jak nie samemu,
    > to każdy psycholog pomoże.
    > I nie, nie zaoszczędzisz godziny.

    godziny nie, pewnie więcej :)


    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: