  • 31. Data: 2010-08-22 07:41:44
    Temat: Re: Do czego Nikonowi...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On 21 Aug 2010 20:52:55 GMT, Mikolaj Machowski wrote:
    > Jeśli tę funkcjonalność wycięto to tylko i wyłącznie względy
    > marketingowe.

    Tego raczej nikt nie kwestionuje ;)

    Swoja droga, system Canon FD mial rowniez taki bolec, co mowil puszcze
    jaka jest maksymalna swiatlosila obiektywu. I swiatlomierz w A-1 ze szklem
    niesystemowym, na przyslonie roboczej sobie dzialal.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 32. Data: 2010-08-22 08:48:30
    Od: "kot~" <m...@m...pl>

    StaM wrote:

    > ... Bo mam "analogowego" 50mm AF Zuiko bez ustawienia F i nie da rady
    > go polaczyc E520,
    > a AF Nikkora z pomiarem F da sie
    > s.

    Bo ten obiektyw pasuje tylko do analogowego OM77/707

  • 33. Data: 2010-08-22 12:12:35
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 22 Sie, 10:48, "kot~" <m...@m...pl> wrote:

    > Bo ten obiektyw pasuje tylko do analogowego OM77/707

    ... ja uzywalem z OM101...a AF Nikon niby pasuje do tylko do Nikona, a
    ja go uzywam z Olympusem 4/3,
    czego nie mozna dokonac z w/w obiektywem OLYMPUSA.
    StaM

  • 34. Data: 2010-08-22 18:50:18
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Stan.Matyska:

    > ... ja uzywalem z OM101...a AF Nikon niby pasuje do tylko do Nikona, a
    > ja go uzywam z Olympusem 4/3,
    > czego nie mozna dokonac z w/w obiektywem OLYMPUSA.

    No zobacz, to zupełnie jak z każdym obiektywem Canona. Canon = shit!

  • 35. Data: 2010-08-22 18:59:46
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 22 Sie, 20:50, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze Stan.Matyska:

    > No zobacz, to zupełnie jak z każdym obiektywem Canona. Canon = shit!
    > Mateusz Ludwin
    Mateuszu nie przesadzaj, Canon nie bedzie konstruowal szkiel dla
    innych firm,
    bo od tego sa Sigmy, Tamrony, Soligory, Tokiny, Cosiny, Albinary, no i
    Leica w odtatecznosci.
    Canon to swietna marka i nie wymagajmy za wiele. Produkuje swietne,
    jasne i niedrogie obiektywy,
    do swoich Eos "body"
    Pozdrawiam nie sarkastycznie.

  • 36. Data: 2010-08-22 20:16:49
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Stan.Matyska:

> [...]
    > Leica w odtatecznosci.
    > Canon to swietna marka i nie wymagajmy za wiele. Produkuje swietne,

    Zupełnie nie rozumiesz.

    Canon i te dwa Olympusy nie mają mechanicznego sterowania przysłoną, więc
    nikt nawet nie zabiera się za robienie przejściówek do innych systemów.
    Dodatkowo te dwa eksperymentalne obiektywy Olympusa nie mają chyba w ogóle
    mechanicznego sterowania ostrością i powstało chyba tylko jedno jedyne body
    które było z nimi kompatybilne, więc nic dziwnego, że akurat tego obiektywu
    nie podłączysz do 4/3.

  • 37. Data: 2010-08-22 20:40:45
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 22 Sie, 22:16, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Zupełnie nie rozumiesz.
    >
    > Canon i te dwa Olympusy nie mają mechanicznego sterowania przysłoną, więc...
    > Mateusz Ludwin

    ...wiec nie jestem zdziwiony, ze obiektyw Olympus AF nie pasuje do
    nowego systemu Olympusa AF,
    bo im sie nie oplaci robic adaptera, czy tam przejsciowki dla tych
    kilkuset obiektywow,
    ktore sie petaja po swiecie.
    StaM