  • 1. Data: 2010-08-19 21:12:25
    Temat: Prośba o niezyczliwość
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Aby było jasne -- nie oczekuję podziwów, a jedynie uwag. :)
    (to zdjęcia treningowe, nie ,,artystyczne'' czy dzieła końcowe)

    http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/w_G
    izycku/slupek1.jpg
    http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/w_G
    izycku/slupek1i.jpg

    Powyższe jest zlepkiem (z dwóch zdjęć) lekko odkoszonym, zaś poniższe jest
    zlepkiem (także z dwóch zdjęć -- góra jest wspólna dla obu) poprostowanym.

    http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/w_G
    izycku/slupek22.jpg
    http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/w_G
    izycku/slupek22i.jpg

    Duchowni wysyłali mnie do prostowania słupów -- chcę wiedzieć, czy dobrze mi
    idzie. ;) Wprawdzie duchowni myśleli o słupach betonowych, lecz chyba u Boga
    nie ma różnicy pomiędzy betonem i winylem czy innym plastikiem. :)

    -=-

    Kolory mnie nie interesują; dynamiki, odcienie i inne barwy -- też. Interesują
    mnie jedynie opinie dotyczące prostowania. To są moje pierwsze prostowania tego
    typu, dlatego chcę zasięgnąć języka. :)

    Wszelkie (nawet idiotyczne i złośliwe) uwagi (dotyczące tych fotek) są
    przeze mnie mile widziane. :) Prostowałem PSem CS5.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-08-20 02:06:45
    Temat: Re: Prośba o niezyczliwość
    Od: "bzzz" <b...@b...pl>

    Jesteś jakimś szurniętym podglądywaczem? Informacja idzie na policję.

    Maciej

  • 3. Data: 2010-08-20 04:58:25
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 20 of Aug 2010 04:06, bzzz wrote:

    > Jesteś jakimś szurniętym podglądywaczem? Informacja idzie na policję.

    Masz kłopoty ze wzrokiem? Informacja idzie do okulisty :-)

    --
    nb

  • 4. Data: 2010-08-20 05:53:35
    Od: bans <g...@o...pl>

    > Wszelkie (nawet idiotyczne i złośliwe) uwagi (dotyczące tych fotek) są
    > przeze mnie mile widziane. :) Prostowałem PSem CS5.

    Nie będzie o zdjęciach, bo nie ma o czym pisać, będzie o twoim poście:
    jak zwykle bełkoczesz.

    --
    bans

  • 5. Data: 2010-08-20 09:23:48
    Od: ziemo <no@email>

> [...]

    > Wszelkie (nawet idiotyczne i złośliwe) uwagi (dotyczące tych fotek) są
    > przeze mnie mile widziane. :) Prostowałem PSem CS5.

    Pani na jedynce nadal przygarbiona, do wyprostowania. ;)

    --
    Ziemo

  • 6. Data: 2010-08-20 09:25:15
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 20 Sie, 07:53, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Nie będzie o zdjęciach, bo nie ma o czym pisać, będzie o twoim poście:
    > jak zwykle bełkoczesz.
    >
    > --
    > bans

    Masakra. Dużo czasu poświęcasz na trening? Kiedy jakieś zawody w
    robieniu ... hmm, tego czegoś. I czy liczy się ilość GB na minutę czy
    mln zdjęć?

  • 7. Data: 2010-08-20 09:27:20
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-08-20 11:25, drmoriarty pisze:

    > Masakra. Dużo czasu poświęcasz na trening? Kiedy jakieś zawody w
    > robieniu ... hmm, tego czegoś. I czy liczy się ilość GB na minutę czy
    > mln zdjęć?

    Przepraszam, ale to do mnie, czy po prostu nie potrafisz obsługiwać
    czytnika?

    --
    bans

  • 8. Data: 2010-08-20 09:27:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bzzz" i4knvn$gi2$...@n...task.gda.pl

    > Jesteś jakimś szurniętym podglądywaczem? Informacja idzie na policję.

    Większość naszego życia to podglądanie -- umiejętności innych ludzi
    a nawet zwierząt. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-08-20 09:36:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "drmoriarty" 8...@i...goo
    glegroups.com

    > Nie będzie o zdjęciach, bo nie ma o czym pisać, będzie o twoim poście:
    > jak zwykle bełkoczesz.

    : Masakra. Dużo czasu poświęcasz na trening?

    Niby tak, ale to zdjęcie prostowałem kilka minut, w pośpiechu, bo
    miałem mało czasu. Po fotce miałem takiego kopa energetycznego,
    że w niecałe 10 (może nawet w mniej niż 9) minut rozebrałem się,
    wykąpałem się -- razem z myciem głowy/włosów, wysuszyłem się
    i ubrałem się ponownie -- tu spotkała mnie niespodzianka, bo
    zerwał się nit w guziku nowych spodni, które kosztowały 10 złotych.
    (zwykle takie guziki wyrywają się w całości z materiału, a tu tymczasem
    urwał się nit, nie zaś delikatny materiał)

    : Kiedy jakieś zawody w robieniu ... hmm, tego czegoś.

    We wspinaniu czy w prostowaniu słupów bądź prostowaniu czegokolwiek?

    Prostowanie (krzywienie) jest imo ważne -- można powiększyć biust,
    odchudzić ręce (ramiona czy palce) i nogi (uda czy tyłek -- tak
    zwane gruszkowate nadwagi) czy w ogóle poprawić czyjś wizerunek.

    : I czy liczy się ilość GB na minutę czy mln zdjęć?

    GB jest dużo, ale nie są to GB na minutę. Raczej dziesiątki MB na minutę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-08-20 09:38:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bans" i4li08$a2d$...@m...internetia.pl

    tego czegoś. I czy liczy się ilość GB na

    > Przepraszam, ale to do mnie, czy po prostu nie potrafisz obsługiwać czytnika?

    Moim zdaniem to ostatnie. :) Posty nie budują GB. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'