  • 21. Data: 2010-09-27 12:38:00
    Temat: Re: Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ca08bd5$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...

    >tylko ty zrobiles z tego jakis nonsensowny oftop o zatrzymywaniu sie przy
    >ciaglych liniach.

    Ależ to nie ja napisałem że w takim miejscu wogóle zatrzymać się nie można
    gdyż to przy podwójnej ciągłej a w takich miejscach nie wolno i już.
    Rozumiesz?
    Nie ja lecz Glidor napisał a ja mu zaprzeczyłem i wtedy się zaczęło na
    całego.
    Przeczytaj od początku a się przekonasz.

    Marek

  • 22. Data: 2010-09-27 12:44:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
> [...]
    > Rozumiesz?
    > Nie ja lecz Glidor napisał a ja mu zaprzeczyłem i wtedy się zaczęło na

    co ja napisałem? że nie można zatrzymać się przy ciągłej, żeby skręcić?

    > Przeczytaj od początku a się przekonasz.

    o czym się przekona? Ty lepiej sam poczytaj. w szczególności siebie od
    początku.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 23. Data: 2010-09-27 12:45:14
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > i na poboczu :) i nie odróznia zakazu zatrzymywania sie (i postoju) od
    > zatrzymania wynikajacego z koniecznosci zastosowania innych przepisów
    > ruchu np ustapienia pierwszenstwa przejazdu.
    Ano, ale teoretyk z niego niezly.
    Brakowalo tu takiej osoby.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 24. Data: 2010-09-27 12:51:19
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Ano, ale teoretyk z niego niezly.
    > Brakowalo tu takiej osoby.

    Nie teoretyk ale programista. Dla mnie zero to zero a jedynka to jedynka.
    Jeżeli matka wysyłała mnie po chleb to wracałem z chlebem a nie z piwem w
    ręku.

    Marek

  • 25. Data: 2010-09-27 12:54:17
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Sep 2010 14:51:19 +0200, "marko1a" <m...@l...de>
    wrote:

    >Jeżeli matka wysyłała mnie po chleb to wracałem z chlebem a nie z piwem w
    >ręku.

    No to spieprzyles sobie cala mlodosc! ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 26. Data: 2010-09-27 12:54:25
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-27 14:51, marko1a pisze:

    > Nie teoretyk ale programista. Dla mnie zero to zero a jedynka to
    > jedynka. Jeżeli matka wysyłała mnie po chleb to wracałem z chlebem a nie
    > z piwem w ręku.

    I to wlasnie jest blad, juz dawno zostalo udowodnione, ze piwo lepsze od
    chleba, a jak sie mowi kup chleb, to w domysle zawsze jest piwo :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 27. Data: 2010-09-27 13:00:49
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > co ja napisałem? że nie można zatrzymać się przy ciągłej, żeby skręcić?
    Nie, napisałeś że w miejscach oznaczonych podwójną ciągłą wogóle
    zatrzymywać się nie wolno.

    Cytuję:

    "na prawde poczytaj PoRD i skoncz pierdolic. zatrzymac się przy
    ciągłej... masz bardziej rozbudowana wyobraźnie, niż gość od BMW"

    Albo tu:

    "Ty masz nawet problemy z czytaniem. To ja przekopiuje tak łatwiej i
    prosciej, dobrze? bo jeszcze kiedyś Cię
    po drodze bede mógł spotkac
    "Zabrania się zatrzymania pojazdu na jezdni wzdłuż linii ciągłej"
    pozwalam Ci przeanalizować ten fragment w ciszy i spokoju"

    No i?

    Marek

  • 28. Data: 2010-09-27 13:04:28
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > całego.
    > Przeczytaj od początku a się przekonasz.
    Widziales gdzies podwojna ciagla przy poboczu?
    Probowales sie kiedys zatrzymac _przy_podwojnej ciaglej?? Przy lewej
    krawedzi jezdni? Zeby wyjsc na siku?

    Krw, czlowieku o czym ty piszesz?
    Jak ja ciebie nie chce spotkac to ty nawet nie wiesz!

    A tak btw to zrob tak jak mowisz, zatrzymaj sie przy podwojnej ciaglej i idz
    do lasu na siku, napisz tylko potem jak bylo.
    Ale nie jak sikales, tylko, co powiedzieli ci z samochodow stojacych za
    twoim samochodem, motocyklem, czymkolwiek.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 29. Data: 2010-09-27 13:09:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
> [...]
    > "Zabrania się zatrzymania pojazdu na jezdni wzdłuż linii ciągłej"
    > pozwalam Ci przeanalizować ten fragment w ciszy i spokoju"

    ale no i co?

  • 30. Data: 2010-09-27 13:10:14
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Widziales gdzies podwojna ciagla przy poboczu?
    > Probowales sie kiedys zatrzymac _przy_podwojnej ciaglej?? Przy lewej
    > krawedzi jezdni? Zeby wyjsc na siku?

    Ale jaja! Ty to już wogóle jesteś z jakiejś innej planety!.
    Kto tu mówi/pisze o ciągłej przy poboczu? Cały czas dyskusja jest o lini
    rozdzielającej pasy jezdni!
    Do szkoły? Nauczyć się czytać ze zrozumieniem!

    > Krw, czlowieku o czym ty piszesz?
    > Jak ja ciebie nie chce spotkac to ty nawet nie wiesz!

    VCV

    Marek