  • 1. Data: 2010-09-27 07:44:12
    Temat: Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    http://preview.tinyurl.com/art49

    A teraz wszystko odszczekacie.

    Marek

  • 2. Data: 2010-09-27 08:08:03
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    news:4ca04b53$0$27029$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://preview.tinyurl.com/art49
    >
    > A teraz wszystko odszczekacie.

    Ty naprawde dobry jestes, mam nadzieje, ze nie z Lodzi.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 3. Data: 2010-09-27 08:18:50
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Sep 2010 09:44:12 +0200, "marko1a" <m...@l...de>
    wrote:

    >http://preview.tinyurl.com/art49
    >
    >A teraz wszystko odszczekacie.

    heuhuehuehuehue
    i nikt nie powie Ci ze biale jest biale!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-09-27 08:22:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Sep 2010 09:44:12 +0200 osobnik zwany marko1a
    wystukał:

    > http://preview.tinyurl.com/art49
    >
    > A teraz wszystko odszczekacie.

    o odkryłeś PoRD? Rychło w czas.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-09-27 08:26:12
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Dnia pięknego Mon, 27 Sep 2010 09:44:12 +0200 osobnik zwany marko1a
    > wystukał:

    > o odkryłeś PoRD? Rychło w czas.

    Jestes za głupi aby dociec czego dotyczyła dyskusja więc lepiej zamilcz.

    Marek

  • 6. Data: 2010-09-27 08:40:00
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 27 Sep 2010 09:44:12 +0200 osobnik zwany marko1a
    > wystukał:

    > o odkryłeś PoRD? Rychło w czas.

    cytujac za Fronczewskim: beton, odporny na wiedze, trudny do zarąbania.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2010-09-27 09:00:04
    Temat: Skad jest?
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    A moze ktos sprawdzic skad on klika?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 8. Data: 2010-09-27 09:01:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Sep 2010 10:26:12 +0200 osobnik zwany marko1a
    wystukał:

    > Jestes za głupi aby dociec czego dotyczyła dyskusja więc lepiej zamilcz.

    uważaj bo Ci żyłka pęknie

  • 9. Data: 2010-09-27 09:06:07
    Temat: Re: Skad jest?
    Od: "marko1a" <m...@l...de>