  • 21. Data: 2010-10-28 11:21:31
    Temat: Re: Dłuższa wyprawa - jak się przygotować?
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:iabgts$1kb$1@news.onet.pl...

> [...]
    > delikatnie mówiąc upierdliwe w użyciu. Za to spodnie bez membrany, wożę
    > i zakładam takie przeciwdeszczowe, bo mokre gacie są mokre i nawet jak
    > tylko z wierzchu to i tak są mokre. Zresztą i tak zawsze puszczą na dupie.
    > Spodni przeciwdeszczowych warto poszukać wygodnych do zakładania, długi
    > suwak/rzep w nogawce. Co najmniej 2 pary rękawic. Kurtka z membraną, bo
    > nie sprawia takiego dyskomfortu jak mokre gacie. Wtedy jak masz dosyć
    > i siadasz w knajpce przy stacji na kawę, popatrzeć jak pada, to trzeba
    > tylko sprawdzić, czy na tym miejscu nie siedział niedawno jakiś

    W kwestii ciuchow zdecydowanie popieram to co powyzej i robie dokladnie tak
    samo jak kakmar (w tym roku caly powrot do domu to byl nieustajacy deszcz na
    polnocy Wloch, Szwajcaria i Niemcy i twierdze nadal ze to dobra kombinacja).
    Olalbym natomiast sugestie z kanistrami, butelkami, linkami itp. - chyba ze
    masz mocno stare moto albo jedziesz np. do Afryki.
    Mam za soba kilka dlugich tras po Europie (wszystkie w pojedynke) i nigdy
    nie mialem problemu z zakupem paliwa, wody do picia, oleju itp.
    Z zasady nie zabieram wielu narzedzi (mam tylko na wszelki wypadek: male
    kombinerki, wkrteak -/x, probnik z zarowka 12v, i malutki zestaw kl.
    nasadowych 8,10,13,14,17 oraz bezpiecznik, kawalek przewodu, kilka
    plastikowych tryktrykow i kawalek tasmy izolacyjnej - wszystko miesci sie w
    malym plaskim plastikowym pudeleczku i ma swoje miejsce na dole w sakwie).
    Przy zalozeniu ze wspolczesne silniki sa trwale powiazane z elektornika i
    tak nic samemu nie zrobie. Mozesz tylko wydrukowac sobie w domu liste nr tel
    ASO twojej marki ktore bede w okolicach zeby nie szukac jak cos ci padnie na
    trasie.
    Dobra wskazowka jest zabranie klamek h+s (ja tez tak robie). Przydac sie
    poza tym moga: dodatkowa guma (pajak), zamkniecie do motocykla, kolki do
    opon, latarka i inne ogolnie znane akcesoria. Generalnie nie przesadzal bym
    z zabieraniem rzeczy bo pozniej wozi sie je ze soba, a w zasadzie wszystko
    mozna kupic na miejscu.

    Erg

    Erg

  • 22. Data: 2010-10-28 11:24:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 28 Oct 2010 08:57:17 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Pytanie jest co sie stanie jak wymieszasz olej motocyklowy z samochodowym?

    Spytaj mojej SV, ktora w nowodworze nakarmilem mieszanka samochodowego
    shella, czegos czego nie pamietam i castrola, ktory juz byl w silniku.
    Sprzeglo sie nie slizgalo, silnik nie wybuchl.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 23. Data: 2010-10-28 11:30:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-28, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Spytaj mojej SV, ktora w nowodworze nakarmilem mieszanka samochodowego
    > shella, czegos czego nie pamietam i castrola, ktory juz byl w silniku.
    > Sprzeglo sie nie slizgalo, silnik nie wybuchl.

    Przeca zartuje :-) Sam w Nowodworze tankowalem olej na Orlenie, ten ichni
    samochodowy full syntetyk ale niestety w biegu kontrolnym nie dalo rady
    sensownie jechac bo slizgalo sie sprzeglo...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2010-10-28 12:03:55
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-28 11:50, Grzegorz Rogala pisze:
    > Marcin N pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Jak w Alpy to tylko zapas gotowki lub karta.

    Ja bym dorzucił powertape, kilka trytytek, multitoola i smar do
    łańcucha. Wszystko wejdzie do przegródki w tankbagu.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 25. Data: 2010-10-28 13:38:11
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Roman Niewiarowski pisze:

    > A po co Ci to ? Kupisz na wiekszosci cepeenow.

    Sorry, że się czepiam ale czy na VAN'y albo BUS'y mówisz NYSA :D ?

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 26. Data: 2010-10-28 13:42:02
    Temat: Re: DĹ?uĹźsza wyprawa - jak siÄ? przygotowaÄ??
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    AZ pisze:

    > Czy ironia kopnela Cie kiedys w dupe? :-)

    Idzie dupa z gównem przez ciemny tunel...

    Gówno mówi do dupy:
    - Ciemno tu jak w dupie !

    Dupa na to:
    - I gówno widać !

  • 27. Data: 2010-10-28 14:27:30
    Od: Lenny <l...@w...pl>

    []v[]artec pisze:

    > Sorry, że się czepiam ale czy na VAN'y albo BUS'y mówisz NYSA :D ?

    Sorry, że się czepia'm, ale czy mógłby'ś popracowa'ć nad stosowanie'm
    apostrof'ów?

    L.

  • 28. Data: 2010-10-28 15:04:28
    Od: Glub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > No. Ale niektorzy lubia dziadowac i wiezc 2L benzyny w butelce
    > po Hoop Coli przypietej pajakiem.

    Aż poczułem zapach benzyny:)

    --
    Glub

  • 29. Data: 2010-10-28 16:33:24
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-28 15:38, []v[]artec pisze:

    > Sorry, że się czepiam ale czy na VAN'y albo BUS'y mówisz NYSA :D ?

    na vana i busa mowie nysa, ale juz na transportera i inne takie mowie zuk.
    A czemu pytasz ?

    PS. jesli wolisz to zamien se cepeen na tanksztyle.

    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 30. Data: 2010-10-29 06:05:55
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "[]v[]artec" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "aidasy, "rower", "bendix" też nie używasz ?

    Rower? A co z nim?