  • 41. Data: 2010-10-29 10:50:51
    Temat: Re: Dłuższa wyprawa - jak się przygotować?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-29, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Odwracasz kota ogonem. Przyczepiłem się do tego, że "rower" uznałeś za
    > OKREŚLENIE POTOCZNE. Pytam więc, jakie Twoim zdaniem jest OKREŚLENIE
    > FACHOWE.

    Mozecie sobie isc na pl.hum.polszczyzna? Albo przynajmniej rozstrzygajcie
    czy mowi sie motor/motocykl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2010-10-29 11:01:04
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin N"

    Pokaż gdzie, fachowcu.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 43. Data: 2010-10-29 11:03:49
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odwracasz kota ogonem. Przyczepiłem się do tego, że "rower" uznałeś za
    > OKREŚLENIE POTOCZNE. Pytam więc, jakie Twoim zdaniem jest OKREŚLENIE
    > FACHOWE.
    Daj spokój temu krukowi - widzisz przecież że to oszołom...

    Erg

  • 44. Data: 2010-10-29 12:57:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-10-29 11:47, Marcin N pisze:

    > "Rower" nie jest żadną nazwą potoczną. To fachowe określenie, a że
    > przypadkiem podobne do Rover'a - o niczym nie świadczy.

    Kiedyś było,łopatologicznie-bicyklami/welocypedami przed wojną
    handlowała firma Rover.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 45. Data: 2010-10-29 13:59:18
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał

    > Odwracasz kota ogonem. Przyczepiłem się do tego, że "rower" uznałeś za
    > OKREŚLENIE POTOCZNE. Pytam więc, jakie Twoim zdaniem jest OKREŚLENIE FACHOWE.
    Sprawdz chocby w wikipedii jaka jest etiologia slowa rower i
    juz nie marudz
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 46. Data: 2010-10-29 14:03:50
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Albo przynajmniej rozstrzygajcie
    > czy mowi sie motor/motocykl.

    Poprawnie to jest motur :P

    --
    Hinek

  • 47. Data: 2010-10-29 14:22:51
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Hinek pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał

    > Sprawdz chocby w wikipedii jaka jest etiologia slowa rower i
    > juz nie marudz

    sprawdz sobie znaczenie slowa etiologia :)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Etiologia

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 48. Data: 2010-10-29 14:35:32
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał

    > sprawdz sobie znaczenie slowa etiologia :)
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Etiologia

    Ale bylem blisko..
    :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 49. Data: 2010-10-29 14:39:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin N pisze:
    > Odwracasz kota ogonem. Przyczepiłem się do tego, że "rower" uznałeś za
    > OKREŚLENIE POTOCZNE. Pytam więc, jakie Twoim zdaniem jest OKREŚLENIE
    > FACHOWE.

    bicykl

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 50. Data: 2010-10-30 20:45:54
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-28 10:05, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Thu, 28 Oct 2010 09:23:59 +0200) ktos podajacy sie za Vir
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    W tym roku w Alpach na 2500 mnpm bylo 25-28C. W tshircie i kurtce bylo
    momentami na goraco. Wszystko zalezy od pogody, ale jak to w gorach -
    musisz sie liczyc z konkretnym deszczem w najmniej spodziewanym momencie
    - gore i przeciwdeszczowka na pewno nie zaszkodzi. Nas o maly wlos
    zloiloby gradem. Na szczescie zaczelo na przeleczy, gdzie zwykle jest od
    metra roznych lokali.

    Nigdy nie bralem - moze lepiej poznac spalanie i zasieg swojego moto?
    Tam, po stronie wloskiej, warto jedynie pamietac o tym, ze maja sjeste.

    Zalezy od moto. Jak bierze olej, to wziac.

    > Ja jeszcze biore klamke hamulca i sprzegla zapasowa. Przy byle glebie
    > mozna te elementy polamac a bez nich ciezko sie jezdzi.

    A to akurat nieglupie jest, szczegolnie, jak zalega w garazu.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek