  • 31. Data: 2010-10-29 07:19:25
    Temat: Re: Dłuższa wyprawa - jak się przygotować?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-10-29 08:05, Marcin N pisze:

    > Rower? A co z nim?
    Rower to nazwa potoczna od firmy sprowadzajacej-Rovera,a co do aidasów
    to nie wiem co to:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 32. Data: 2010-10-29 07:28:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Monster napisał(a):
    > a co do aidasów
    > to nie wiem co to:-)

    choroba taka smiertelna, zabija pedalow i innych zboczencow

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 33. Data: 2010-10-29 07:43:45
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > choroba taka smiertelna, zabija pedalow i innych zboczencow

    Kara Boska dwoma slowami.

    > rocker's not dead

    But i heard they sold themselves.

    :P

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 34. Data: 2010-10-29 09:47:23
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Rower to nazwa potoczna od firmy sprowadzajacej-Rovera,a co do aidasów to
    > nie wiem co to:-)

    "Rower" nie jest żadną nazwą potoczną. To fachowe określenie, a że
    przypadkiem podobne do Rover'a - o niczym nie świadczy.

  • 35. Data: 2010-10-29 10:05:16
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin N"
    >"Rower" nie jest żadną nazwą potoczną. To fachowe określenie, a że
    >przypadkiem podobne do Rover'a - o niczym nie świadczy.

    Po pierwsze - odłóż ten apostrof, bo sobie krzywdę zrobisz.
    Po drugie - oczywiście, a to, że starsi ludzie używali elektroluksów,
    a nie odkurzaczy to też zwykły zbieg okoliczności.
    Fachowcu ty.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 36. Data: 2010-10-29 10:12:16
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
> [...]
    > Po drugie - oczywiście, a to, że starsi ludzie używali elektroluksów,
    > a nie odkurzaczy to też zwykły zbieg okoliczności.

    To czym zastępujesz słowo rower? Chętnie się dowiem.

  • 37. Data: 2010-10-29 10:17:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-29, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > To czym zastępujesz słowo rower? Chętnie się dowiem.

    Bicykl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2010-10-29 10:18:02
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-10-29 12:12, Marcin N pisze:
    > To czym zastępujesz słowo rower? Chętnie się dowiem.

    Mój dziadek mówił: bicykl.
    Teraz też czasem zdarza mi się to określenie słyszeć.

    O, jeszcze welocyped:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rower

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 39. Data: 2010-10-29 10:33:57
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin N"
    >To czym zastępujesz słowo rower? Chętnie się dowiem.

    Łojezusmaria. Umiesz czytać? Podaj jakąś wiarygodną genezę słowa rower.
    Napieraj. Fachowcu.

    --
    [ K...@e...eu.org ]

  • 40. Data: 2010-10-29 10:48:59
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin N"
    >
    > Łojezusmaria. Umiesz czytać? Podaj jakąś wiarygodną genezę słowa rower.

    Odwracasz kota ogonem. Przyczepiłem się do tego, że "rower" uznałeś za
    OKREŚLENIE POTOCZNE. Pytam więc, jakie Twoim zdaniem jest OKREŚLENIE
    FACHOWE.