-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "ErgoSum" <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
References: <iab7hh$43g$1@news.onet.pl> <iab8eb$749$1@news.onet.pl>
<iabbt2$hnj$1@news.onet.pl> <iabcpk$kpe$1@news.onet.pl>
<iabe19$i6k$2@node1.news.atman.pl> <iabegh$pbf$1@news.onet.pl>
<iabeqg$qua$1@news.onet.pl> <iabgts$1kb$1@news.onet.pl>
Subject: Re: Dłuższa wyprawa - jak się przygotować?
Date: Thu, 28 Oct 2010 13:21:31 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Antivirus: avast! (VPS 101027-1, 2010-10-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 49
Message-ID: <4cc95cc7$0$21008$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.50.174
X-Trace: 1288264904 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21008 80.55.50.174:59935
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:631224
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:iabgts$1kb$1@news.onet.pl...
> Dnia 28.10.2010 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:
>>
>> Ponawiam pytanie o buty: lepiej drogie goretexowe, czy bez membrany 2x
>> tańsze, ale dodatkowo ochraniacze przeciwdeszczowe. W końcu 90% czasu
>> jeździ
>> się w ładną pogodę (znaczy ja tak jeżdżę) i membrana może pogorszyć
>> komfort.
>>
> Sam preferuję, buty z gore, nie są specjalnie "gorące" a ochraniacze są
> delikatnie mówiąc upierdliwe w użyciu. Za to spodnie bez membrany, wożę
> i zakładam takie przeciwdeszczowe, bo mokre gacie są mokre i nawet jak
> tylko z wierzchu to i tak są mokre. Zresztą i tak zawsze puszczą na dupie.
> Spodni przeciwdeszczowych warto poszukać wygodnych do zakładania, długi
> suwak/rzep w nogawce. Co najmniej 2 pary rękawic. Kurtka z membraną, bo
> nie sprawia takiego dyskomfortu jak mokre gacie. Wtedy jak masz dosyć
> i siadasz w knajpce przy stacji na kawę, popatrzeć jak pada, to trzeba
> tylko sprawdzić, czy na tym miejscu nie siedział niedawno jakiś
> motocyklista w mokrych gaciach.
W kwestii ciuchow zdecydowanie popieram to co powyzej i robie dokladnie tak
samo jak kakmar (w tym roku caly powrot do domu to byl nieustajacy deszcz na
polnocy Wloch, Szwajcaria i Niemcy i twierdze nadal ze to dobra kombinacja).
Olalbym natomiast sugestie z kanistrami, butelkami, linkami itp. - chyba ze
masz mocno stare moto albo jedziesz np. do Afryki.
Mam za soba kilka dlugich tras po Europie (wszystkie w pojedynke) i nigdy
nie mialem problemu z zakupem paliwa, wody do picia, oleju itp.
Z zasady nie zabieram wielu narzedzi (mam tylko na wszelki wypadek: male
kombinerki, wkrteak -/x, probnik z zarowka 12v, i malutki zestaw kl.
nasadowych 8,10,13,14,17 oraz bezpiecznik, kawalek przewodu, kilka
plastikowych tryktrykow i kawalek tasmy izolacyjnej - wszystko miesci sie w
malym plaskim plastikowym pudeleczku i ma swoje miejsce na dole w sakwie).
Przy zalozeniu ze wspolczesne silniki sa trwale powiazane z elektornika i
tak nic samemu nie zrobie. Mozesz tylko wydrukowac sobie w domu liste nr tel
ASO twojej marki ktore bede w okolicach zeby nie szukac jak cos ci padnie na
trasie.
Dobra wskazowka jest zabranie klamek h+s (ja tez tak robie). Przydac sie
poza tym moga: dodatkowa guma (pajak), zamkniecie do motocykla, kolki do
opon, latarka i inne ogolnie znane akcesoria. Generalnie nie przesadzal bym
z zabieraniem rzeczy bo pozniej wozi sie je ze soba, a w zasadzie wszystko
mozna kupic na miejscu.
Erg
Erg
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.10 11:24 Piotr Klimek
- 28.10.10 11:30 AZ
- 28.10.10 12:03 Don Pedro
- 28.10.10 13:38 []v[]artec
- 28.10.10 13:42 []v[]artec
- 28.10.10 14:27 Lenny
- 28.10.10 15:04 Glub
- 28.10.10 16:33 Roman Niewiarowski
- 29.10.10 06:05 Marcin N
- 29.10.10 07:19 Monster
- 29.10.10 07:28 Kamil Nowak 'Amil
- 29.10.10 07:43 Roman Niewiarowski
- 29.10.10 09:47 Marcin N
- 29.10.10 10:05 Mariusz Kruk
- 29.10.10 10:12 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF