eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd? › Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
    prąd?
    References: <1bTd67o0gIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1fTd6ahlsIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1kTd6apphIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1qTd6asqrIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    Organization: : : :
    Date: Thu, 12 Jan 2017 17:03:33 +0100
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 42
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1484237013 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5151 77.253.217.116:52776
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2712
    X-Received-Body-CRC: 63893213
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:710944
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Adam Wysocki napisał:

    >>>> Tak. Spalonych samochodów wprawdzie nie widziałem, ale caly ten
    >>>> zaporożec, to była toporna konstrukcja.
    >>>
    >>> Nawet nazwa jest toporna :)
    >>
    >> Nazwa kozacka -- akurat do niej nic nie mam.
    >
    > Mi się kojarzy z nosorożcem :) Ale wiem skąd się wzięła.

    Znajomy miał ten wynalazek w latach siedemdziesiątych.
    Nazywany był wodolotem.

    >>> Też jakiś pomysł... tylko wychodząc wieczorem z samochodu na mróz
    >>> ostatnie, na co mam ochotę, to pamiętać o podłączeniu kabla i na pewno
    >>> będę o tym zapominał :) ale jak eksperyment pokaże, że na akumulator
    >>> nie ma co liczyć, to chyba nie będzie wyboru.
    >>
    >> Gdy się pomyśli o rannym szronie i mrozie, wtedy pamięć wraca. W końcu
    >> na Alasce takie kable standardem. To znaczy gniazda w samochodzie są
    >> standardem, bo kable są przy słupkach na parkingach. Wszędzie.
    >
    > Kto za to płaci?

    Należy się jak psu zupa. Podłącza się na przykład przed wejściem do
    sklepu czy urzędu.

    > I gdzie oni te gniazda mają - w bagażniku czy na zewnątrz?
    > Ja myślałem raczej nad zamontowaniem na zewnątrz, pod zderzakiem
    > z tyłu, żeby nie przytrzaskiwać kabla za każdym razem.

    https://www.kaltire.com/the-benefits-of-using-a-bloc
    k-heater/

    To akurat Kanada. Może przesadziłem z tym amerykańskim standardem,
    bo jak guglam, to różne wynalazki wyskakują. Ale podobnie też jest
    w Szwecji za kołem polarnym. Volvo ma w niektórych wykonaniach
    fabryczne porządne gniazdo. Ja jestem bardziej ciepłolubny, w takie
    miejsca raczej nie jeżdżę.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: