eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd? › Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
    prąd?
    Date: Thu, 12 Jan 2017 15:53:33 +0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale nie w taki sposob.
    > Ostatnie mi padly na zwarcie jednej celi - i juz ladowanie nie
    > pomoglo.

    To widziałem tylko raz. Aku normalnie używany.

    > Ja bym sie tam pozaru bardziej bal niz tego tlenku wegla ... ale warto
    > o nim pamietac..

    Ogólnie mam respekt względem rzeczy, które się palą.

    Na tlenek węgla jestem wyczulony po tym, jak trochę się nim podtrułem.
    Robiłem coś przy motorze, zapomniałem podłączyć podciśnienie do czujnika
    podciśnienia i jak odpaliłem, to momentalnie włączył się alarm tlenku w
    garażu, a mi już zaczęło robić się słabo... całą noc mnie potem głowa
    bolała.

    Potem zastanawiałem się, co się stało i wyszło mi na to, że po prostu
    mieszanka była bardzo bogata, ale czemu spadek podciśnienia w dolocie
    (bo czujnik widział wtedy ciśnienie atmosferyczne) tak wpływa, już nie
    wydedukowałem. Miałem na to dwie teorie, ale obie obaliłem.

    --
    http://www.chmurka.net/