  • 1. Data: 2011-05-06 16:17:49
    Temat: Dlaczego warto mieć kamerę samochodową
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Coraz większym powodzeniem wśród kierowców cieszą się rejestratory trasy.
    Już za stosunkowo niewielkie pieniądze można kupić całkiem przyzwoity
    zestaw, który rejestruje wszystkie zdarzenia rozgrywające się podczas jazdy
    samochodem. Czy urządzenie to jest tylko zbędnym gadżetem czy może
    przydatnym narzędziem?
    http://goo.gl/VG8dY

  • 2. Data: 2011-05-06 18:18:04
    Temat: Re: Dlaczego warto mieć kamerę samochodową
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    spierd.?

  • 3. Data: 2011-05-06 22:57:29
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-06 16:17, jerzy.n pisze:
> [...]
    > przyzwoity zestaw, który rejestruje wszystkie zdarzenia rozgrywające się
    > podczas jazdy samochodem. Czy urządzenie to jest tylko zbędnym gadżetem

    Miałem prawie identyczny przypadek, tyle że jako pasażer autobusu ZTMu -
    tyle że bez rękoczynów (paxy miały przewagę liczebną, co zapewnę
    studziło zapał), a to koles zrobił to specjalnie. Naklejaka "baby on the
    board" i rzeczywiście z tyłu siedziało dziecko w foteliku, z przodu
    żona. Kurwa, jakim trzeba być pojebem na takie akcję, to zrozumieć nie mogę.

    Shrek.

  • 4. Data: 2011-05-07 10:39:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <j...@t...de> napisał w wiadomości
    > Coraz większym powodzeniem wśród kierowców cieszą się rejestratory trasy.

    Niektóre nawigacje mają wbudowaną kamerę, tylko nie wiem czy mogą
    rejestrować obraz podczas działania nawigacji, ale to kwestia softu, bo
    nawigacja jest na windowsie CE. :-)

  • 5. Data: 2011-05-07 10:58:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 May 2011 10:39:09 +0200, nom wrote:

    >Niektóre nawigacje mają wbudowaną kamerę, tylko nie wiem czy mogą
    >rejestrować obraz podczas działania nawigacji,

    Raczej nie moga

    >ale to kwestia softu, bo nawigacja jest na windowsie CE. :-)

    Ale softu gotowego nie ma, napiszesz sobiesam ?

    No i moze byc problem z wydajnoscia jednoczesnej rejestracji i
    nawigacji.

    J.

  • 6. Data: 2011-05-07 13:26:24
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    mamusi to zapodaj...

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iq16vn$os0$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

  • 7. Data: 2011-05-07 14:04:54
    Temat: Re: Dlaczego warto mieć kamerę samochodowš
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Ale softu gotowego nie ma, napiszesz sobiesam ?

    Soft do zapisu z kamerki na kartę SD jest w Mio c720, bo się nią bawiłem. Z
    tym, że tam jest menu i trzeba wyjść z jednej aplikacji, żeby wejśc w drugą.
    Ale jakby odblokować windowsa CE to nic nie stoi na przeszkodzie, zeby
    uruchomić oba programy na raz, tylko nie wiem, czy procek by wyrobił z
    zapisem na kartę SD. :-)

  • 8. Data: 2011-05-07 17:26:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    publicznie przepraszam i bije sie w piersi
    przeczytalem post a nie sprawdzilem linka bo przyjalem po topicu i tresci ze
    to zwykly spam reklamowy wrzucony przez idiotę uwazajacego ze piszac np o
    jakichs wtryskiwaczach uda mu sie skierowac ruch na swoja strone www.

  • 9. Data: 2011-05-09 10:52:46
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

> [...]
    > zestaw, który rejestruje wszystkie zdarzenia rozgrywające się podczas
    > jazdy samochodem. Czy urządzenie to jest tylko zbędnym gadżetem czy może

    Czy ktoś wrzucił gdzieś film oryginalny z takiej kamerki? Chętnie bym
    obejrzał, ale ORYGINAŁ (nie przesamplowany przez jakieś ograniczenia różnych
    Wrzut czy Youtubów...). Zapoda ktoś link?
    Tomek

  • 10. Data: 2011-05-09 14:57:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <j...@t...de> napisał w
    > http://goo.gl/VG8dY

    No, ale tak prawde mowiac to mogl bardziej zdecydowanie hamowac.

    Ucziwy wyrok to byloby pol normalnej kary dla kierowcy ciezarowki,
    i pare latek dla tego drugiego - usilowanie wyludzenia,
    chuliganskie uszkodzenie mienia. Plus oczywiscie naprawa ciezarowki
    z jego kieszeni.

    J.