-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Dlaczego w polskich fabrykach jest brudno?
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <3...@g...com>
<1hz4q1fwj8kz6$.1ohmn72z72e7b.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<7...@g...com>
<0...@g...com>
<yq8j5lgtzl6r.ua2lqab2jds7$.dlg@40tude.net>
<5b7da78c$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5b7e716b$0$600$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5b7f0745$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5b7f0dac$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5b7f1dc6$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5b7fcaac$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5b7fdccf$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
From: WM <c...@p...onet.pl>
Date: Fri, 24 Aug 2018 12:37:54 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5b7fdccf$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5b7fe003$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.185.111.194
X-Trace: 1535107075 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 672 79.185.111.194:62582
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:41311
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-24 o 12:24, cef pisze:
> W dniu 2018-08-24 o 11:18, J.F. pisze:
>> Dnia Fri, 24 Aug 2018 11:06:51 +0200, WM napisał(a):
>>> Zawsze projektowałem urządzenia zgodnie ze sztuką inżynierską.
>>> Niestety nie wszystko zależy od konstruktora.
>>> Wykonawca kiedyś zapomniał wytoczyć promienie wewnętrzne, które są ważne
>>> ze względu na zmęczenie materiału.
>>> Dla ukrycia tego faktu wkleił żywicą promienie wykonane osobno.
>>> Po kilku latach urządzenie pękło i mnie próbowano wmówić winę.
>>> Na szczęście po przeszlifowaniu przełomu było widać miejsce sztukowania.
>>> W końcu kierownik warsztatu przyznał się do wklejenia, tłumacząc że
>>> zrobili po tym próbę i wszystko było dobrze.
>>> Ja musiałem mu dopiero tłumaczyć czym jest spiętrzenie naprężeń i jakie
>>> odłożone w czasie skutki powoduje.
>>
>> Az taki glupi ten kierownik nie byl, skoro wiedzial, ze trzeba wkleic
>
> Kierownik, to pół biedy. Pracownicy mają fantazję.
> Podmienią Ci na produkcji lub zasztukują coś, bo
> myślą, że jak w kosmos to nie leci, to można byle jak.
>
Mają sposoby na oszukańcze naprawianie schrzanionych części.
WM
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.18 12:39 Marcin Debowski
- 24.08.18 12:55 Marcin Debowski
- 24.08.18 13:08 Marcin Debowski
- 24.08.18 14:16 J.F.
- 24.08.18 14:41 Marek Panek
- 24.08.18 14:43 Marcin Debowski
- 24.08.18 14:44 Marek Panek
- 24.08.18 15:13 J.F.
- 24.08.18 15:59 Marek Panek
- 24.08.18 15:59 J.F.
- 25.08.18 14:46 Konrad Anikiel
- 25.08.18 14:56 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=