    From: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Date: Tue, 11 Oct 2011 13:44:24 +0200
    <j4286s$jg9$1@inews.gazeta.pl> <j532hg$sr8$1@inews.gazeta.pl>
    <j59mgi$9rv$1@inews.gazeta.pl> <j5g378$ooq$1@inews.gazeta.pl>
    <j5s9mu$c1e$1@inews.gazeta.pl> <j60dl2$or5$1@inews.gazeta.pl>
    <j6f0tl$f35$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@j...googlegroups.com>
    <j6hra9$6qj$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@t...googlegroups.com>
    <j6l5sd$5u$1@inews.gazeta.pl> <j6m0pc$pp6$1@inews.gazeta.pl>
    <j6sqj7$skh$1@inews.gazeta.pl> <j6tqei$hr2$1@inews.gazeta.pl>
    <j6u1ie$2ri$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@5...googlegroups.com>
    <j6udri$b1b$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@d...googlegroups.com>

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > Czytasz to Wojtku Jaczewski? I rest my case.

    "Profesora" w tym wątku akurat czytam, ale tylko dlatego że na nie
    odpowiadasz. Zwykle pomijam jego wypowiedzi, bo wg mnie jest tam za niski
    stosunek sygnału do szumu. Mam wątpliwości, czy profesor/fir/... pisze to
    wszystko poważnie, czy po prostu z jakiegoś powodu pisanie jest dla niego
    dobrą rozrywką, więc pisze cokolwiek.
    Natomiast jedno, co z jego wypowiedzi w tym wątku zrozumiałem i z czym się w
    100% zgadzam, to że ten sam człowiek może pisać poprawne programy na jedną
    platformę, a niepoprawne na inną (bo nie ma w niej doświadczenia). Nie
    wszystkie szczegóły z dokumentacji się od razu rzucają w oczy i na
    platformie sobie nieznanej dużo łatwiej trafić w jakąś funkcjonalność, która
    akurat zadziałała, ale był to przypadek, bo platforma wcale tego nie
    gwarantuje.
    Tu też nie bardzo widzę możliwość, aby przez rozmowę ocenić, który kandydat
    jest bardziej uważny podczas zapoznawania się z dokumentacją.