-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
news.unit0.net!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!
193.141.40.65.MISMATCH!npeer.de.kpn-eurorings.net!npeer-ng0.de.kpn-eurorings.ne
t!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 06 Jan 2013 21:47:54 +0100
From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
Reply-To: d...@n...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120909 Firefox/15.0.1
SeaMonkey/2.12.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.elektronika
Subject: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
References: <kbju4f$va4$1@usenet.news.interia.pl> <kbk4rl$2b3e$1@alfa.ceti.pl>
In-Reply-To: <kbk4rl$2b3e$1@alfa.ceti.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 33
Message-ID: <50e9e2fc$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.46.159
X-Trace: 1357505276 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1303 83.6.46.159:18392
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478339 pl.misc.elektronika:640443
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Jarek Pudelko napisał:
> Witam
>
>> Przez blisko 100 lat odpinało się kabel minusowy, jeśli coś się grzebało
>> przy elektryce auta.
>>
>> Obecnie zaleca się odpinanie kabla plusowego.
>>
>> Jest na to jakieś racjonalne wyjaśnienie, oprócz spisku Unii i
>> cyklistów? ;)
>
> Serio? Przeciez to bez sensu jest.
> Pozostawienie podlaczonego minusa, odpiecie plusa i przypadkowe
> dotkniecie owym plusem do masy/srubki/blaszki czegokolwiek spowoduje
> mega....mega zabawny fajerwerk :)
>
> Kiedys przypadkiem zwarlem akumulatorek z UPS'a do obudowy i prawie
> stopila sie zlaczka :)
Mnie się akumulatorkiem 6V/10Ah w trakcie przymierzania pod ramę roweru
zdarzyło dotknąć linki hamulcowej. Tyle miałem linkę - nawet nie
zdążyłem zauważyć kiedy się upaliła... A duży akumulator samochodowy to
naprawdę spore rzeczy upalić może - dziura na wylot w blachach to małe
miki...
--
Darek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.13 21:51 Dariusz K. Ładziak
- 07.01.13 09:32 Axel
- 07.01.13 11:05 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 07.01.13 17:36 Bydlę
- 07.01.13 18:33 Adam
- 07.01.13 23:29 Anerys
- 08.01.13 04:22 chwdp
- 08.01.13 08:51 Jakub Witkowski
- 08.01.13 09:11 WS
- 08.01.13 15:18 Bydlę
- 08.01.13 18:45 J.F
- 09.01.13 00:42 Dariusz K. Ładziak
- 09.01.13 01:35 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=