-
121. Data: 2018-04-03 21:45:49
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2018-04-03 o 19:49, Shrek pisze:
>>>>>> Drugi przykład to własna małżonka. Można przelecieć żonę
>>>>>> sąsiada ale większość jednak woli posiadać własną.
>>>>>
>>>>> To akurat nie najlepszy przykład;)
>>>>
>>>> Bardzo dobry, tyle że wpienia żonatych.
>>>
>>> Tylko tych co im rogi doprawiają:P
>>
>> Optymistów (znaczy tych żyjących w niewiedzy) faktycznie nie
>> powinno wpieniać. :-)
>
> Dalej twierdzę, że twój przykład nie był trafiony:P Mężczyżni z natury
> nie są monogamistami. To że mają jedną żonę wynika z udomowienia:P
Rozumiem że aktualnie jesteś żonaty. :-)
Pozdrawiam
-
122. Data: 2018-04-03 22:01:01
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 03.04.2018 o 21:45, RadoslawF pisze:
>> Dalej twierdzę, że twój przykład nie był trafiony:P Mężczyżni z natury
>> nie są monogamistami. To że mają jedną żonę wynika z udomowienia:P
>
> Rozumiem że aktualnie jesteś żonaty. :-)
Widzę do czego zmierzasz;) Raczej nie jesteś w jej typie:P
Shrek
-
123. Data: 2018-04-03 22:16:00
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: kk <k...@o...pl>
W dniu 2018-04-03 o 07:18, Shrek pisze:
> W dniu 02.04.2018 o 23:52, kk pisze:
>
>>>>>> Przy czym w krajach, gdzie używa się systemów automatycznych
>>>>>> pociągi są prowadzone automatycznie po torach zgodnie z rozkładami
>>>>>> jazdy uzupełnionymi o dostępne trasy. Systemy automatycznie
>>>>>> wybierają im trasy, przełączają zwrotnice, semafory, przekazują
>>>>>> pociągi między kolejnymi systemami i tak aż dojadą do celu.
>>>
>>> Tu.
>>
>> Co konkretnie według Ciebie jest nieprawdziwe ?
>
> Generalnie wszystko.
Ale co "wszystko" ? :-) Nie jeżdżą według rozkładów i tras ? No w Polsce
nie jeżdżą, ale czy ja mówię o Polsce ? Itd. Zresztą w Polsce też
prędzej czy później będą jeździły. Nie przełączają zwrotnic, semaforów ?
Nie przekazują pociągów między stacjami ? Nie robią routingu ? Co
kwestionujesz ?! :-)
>
Jedyne znane mi automatyczne systemy "kolei", to
> automatyczne linie metra, ale to ma sie nijak do tego co chciałeś
> zaprezentować.
Nic nie poradzę.
>
>>>>>> Normalne wszystkie semafory mają czerwone.
>>>
>>> tu
>>
>> Co się nie zgadza ?
>
> All time red to tylko na stacjach. Na szlaku jest samoczynna blokada
> liniowa i tam domyślym sygnałem jest jazda z maksymalną dozwoloną
> prędkością.
Nie zmienia istoty sprawy.
>
>>>>> Troszkę popłynąłeś.
>>>>>
>>>>
>>>> W którym miejscu ?
>>>
>>> Tak naprawdę jest całkiem niemały sztab ludzi, który to robi.
>>
>> Ehe
>> http://niusy.pl/@upload.wikimedia.org/a0g
>
> No i? to jest jedna stacja. Nawet nie LCS.
>
Może sobie być LCS http://niusy.pl/@upload.wikimedia.org/a0h
Jak dla mnie nic nie zmienia. Sztab ludzi jest, ale dla całego
funkcjonowania kolei a nie jednego pociągu.
-
124. Data: 2018-04-03 23:00:12
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 03.04.2018 o 22:16, kk pisze:
>>> Co konkretnie według Ciebie jest nieprawdziwe ?
>>
>> Generalnie wszystko.
>
> Ale co "wszystko" ? :-) Nie jeżdżą według rozkładów i tras ? No w Polsce
> nie jeżdżą, ale czy ja mówię o Polsce ? Itd. Zresztą w Polsce też
> prędzej czy później będą jeździły. Nie przełączają zwrotnic, semaforów ?
> Nie przekazują pociągów między stacjami ? Nie robią routingu ? Co
> kwestionujesz ?! :-)
Że pociąg sobie automatycznie jedzie od stacji początkowej do końowej i
przed nim się automycznie ustawiaja zwrotnice. Wszystko co napisałeś
jest mniej więcej prawdą, tylko nie dzieje się to automatycznie.
> Jedyne znane mi automatyczne systemy "kolei", to
>> automatyczne linie metra, ale to ma sie nijak do tego co chciałeś
>> zaprezentować.
>
> Nic nie poradzę.
Możesz na przykład... podać przykład. Tylko nie ten jeden z
australijskim pociągiem jadącym samotnie po długiej bezkresnej
australijskiej przestrzeni;)
>> All time red to tylko na stacjach. Na szlaku jest samoczynna blokada
>> liniowa i tam domyślym sygnałem jest jazda z maksymalną dozwoloną
>> prędkością.
>
> Nie zmienia istoty sprawy.
Zmienia. Akurat te co są cały czas czerwone i diero utwierdzenie
przebiegu daje zgodę na jazdę soba obsługiwane przez człowieka
(najczęściej obecnie pośrednio, ale zawsze)
> Może sobie być LCS http://niusy.pl/@upload.wikimedia.org/a0h
>
> Jak dla mnie nic nie zmienia. Sztab ludzi jest, ale dla całego
> funkcjonowania kolei a nie jednego pociągu.
Ale miało być w automacie. A nie jest.
Shrek
-
125. Data: 2018-04-04 00:28:05
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: kk <k...@o...pl>
W dniu 2018-04-03 o 23:00, Shrek pisze:
> W dniu 03.04.2018 o 22:16, kk pisze:
>
>>>> Co konkretnie według Ciebie jest nieprawdziwe ?
>>>
>>> Generalnie wszystko.
>>
>> Ale co "wszystko" ? :-) Nie jeżdżą według rozkładów i tras ? No w
>> Polsce nie jeżdżą, ale czy ja mówię o Polsce ? Itd. Zresztą w Polsce
>> też prędzej czy później będą jeździły. Nie przełączają zwrotnic,
>> semaforów ? Nie przekazują pociągów między stacjami ? Nie robią
>> routingu ? Co kwestionujesz ?! :-)
>
> Że pociąg sobie automatycznie jedzie od stacji początkowej do końowej i
> przed nim się automycznie ustawiaja zwrotnice. Wszystko co napisałeś
> jest mniej więcej prawdą, tylko nie dzieje się to automatycznie.
>
>> Jedyne znane mi automatyczne systemy "kolei", to
>>> automatyczne linie metra, ale to ma sie nijak do tego co chciałeś
>>> zaprezentować.
>>
>> Nic nie poradzę.
>
> Możesz na przykład... podać przykład. Tylko nie ten jeden z
> australijskim pociągiem jadącym samotnie po długiej bezkresnej
> australijskiej przestrzeni;)
>
>>> All time red to tylko na stacjach. Na szlaku jest samoczynna blokada
>>> liniowa i tam domyślym sygnałem jest jazda z maksymalną dozwoloną
>>> prędkością.
>>
>> Nie zmienia istoty sprawy.
>
> Zmienia. Akurat te co są cały czas czerwone i diero utwierdzenie
> przebiegu daje zgodę na jazdę soba obsługiwane przez człowieka
> (najczęściej obecnie pośrednio, ale zawsze)
>
>> Może sobie być LCS http://niusy.pl/@upload.wikimedia.org/a0h
>>
>> Jak dla mnie nic nie zmienia. Sztab ludzi jest, ale dla całego
>> funkcjonowania kolei a nie jednego pociągu.
>
> Ale miało być w automacie. A nie jest.
To Ci mówię, że są systemy automatyczne. Nawet jeśli w pewnych
przypadkach wymagają interwencji operatora to zasadniczy cel takich
systemów jest by wybrały trasę za człowieka. I te systemy działają np. u
naszego zachodniego sąsiada. Tak jak napisałem, masz system (automated
routing system), rozkład jazdy z trasami (timetable), pociągi mają
numery (train describer) i tak se jadą przez kraj. Tu masz jakąś książkę
zdaje się na ten temat http://niusy.pl/@books.google.pl/a0i
-
126. Data: 2018-04-04 01:56:52
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2018-04-03 o 22:01, Shrek pisze:
>>> Dalej twierdzę, że twój przykład nie był trafiony:P Mężczyżni z
>>> natury nie są monogamistami. To że mają jedną żonę wynika z
>>> udomowienia:P
>>
>> Rozumiem że aktualnie jesteś żonaty. :-)
>
> Widzę do czego zmierzasz;) Raczej nie jesteś w jej typie:P
Twoja reakcja pokazuje ze jednak miałem rację i żonatego
wpienia to co pisze. A co do bycia w jej typie to nie muszę
być, takich "kłusowników" wszędzie pełno, zawsze znajdzie się
taki co będzie. :-)
Ja tylko opisuje zjawisko, nie robię przytyków personalnych.
Pozdrawiam
-
127. Data: 2018-04-04 06:48:55
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 04.04.2018 o 00:28, kk pisze:
>> Ale miało być w automacie. A nie jest.
>
> To Ci mówię, że są systemy automatyczne.
Systemy bywają mocno automatyczne. Cały system nie jest automatyczny i
wymaga działań ludzi, żeby działał.
Nawet jeśli w pewnych
> przypadkach wymagają interwencji operatora to zasadniczy cel takich
> systemów jest by wybrały trasę za człowieka. I te systemy działają np. u
> naszego zachodniego sąsiada. Tak jak napisałem, masz system (automated
> routing system), rozkład jazdy z trasami (timetable), pociągi mają
> numery (train describer) i tak se jadą przez kraj. Tu masz jakąś książkę
> zdaje się na ten temat http://niusy.pl/@books.google.pl/a0i
Wszstko to jest prawdą, ale pociąg nie jedzie automatycznie. I nie
chodzi mi nawet o maszynistę.
Shrek
-
128. Data: 2018-04-04 16:50:07
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>
W dniu 01.04.2018 o 15:42 Marek S <p...@s...com> pisze:
> Nieprawda
Ustalcie może najpierw o co się spieracie: od kiedy w samolocie musi być
dwóch pilotów czy od kiedy w kabinie w każdym momencie lotu muszą być dwie
osoby?
--
SW3
----
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.
/Bastiat
-
129. Data: 2018-04-04 17:12:37
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Mon, 2 Apr 2018 23:07:28 +0200, w <k...@4...net>,
Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(-a):
> Tu jeszcze ciekawe jest to, że wypadek miał miejsce na dość jasnej,
> oświetlonej latarniami drodze na której widoczność była dobra.
> Człowiek bez problemu by tą prowadzącą rower zauważył.
>
> A Uber pokazał film na którym wygląda jakby tam było ciemno jak w d...
> Film jest zmanipulowany? Przerobiony? A może robili go jakimś starożytnym
> dashcamem (celowo?)
"Driving where Autonomous Uber hit Pedestrian at night"
https://www.youtube.com/watch?v=1XOVxSCG8u0
"Tempe Uber Accident Video Analysis - Footage Was Altered"
https://www.youtube.com/watch?v=sKBy4_3azBg
-
130. Data: 2018-04-04 17:29:45
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 04.04.2018 o 01:56, RadoslawF pisze:
>> Widzę do czego zmierzasz;) Raczej nie jesteś w jej typie:P
> Twoja reakcja pokazuje ze jednak miałem rację i żonatego
> wpienia to co pisze.
Od razu wpienia;)
> A co do bycia w jej typie to nie muszę
> być, takich "kłusowników" wszędzie pełno, zawsze znajdzie się
> taki co będzie. :-)
Co tylko potwierdza, że twój przykład że faceci wolą żonę na własność a
nie skakanie po sąsiadkach nie jest najlepszym przykładem:P
Shrek