  • 111. Data: 2018-04-02 23:52:22
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-02 o 22:05, Shrek pisze:

    > Tu.

    Co konkretnie według Ciebie jest nieprawdziwe ?

    > tu

    Co się nie zgadza ?

    > Tak naprawdę jest całkiem niemały sztab ludzi, który to robi.

    Ehe
    http://niusy.pl/@upload.wikimedia.org/a0g

  • 112. Data: 2018-04-03 01:10:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-02 o 21:20, Shrek pisze:

    > Tylko tych co im rogi doprawiają:P

    Optymistów (znaczy tych żyjących w niewiedzy) faktycznie nie
    powinno wpieniać. :-)

    Pozdrawiam

  • 113. Data: 2018-04-03 01:14:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-02 o 22:53, Poldek pisze:

    > Tak to wygląda na obecnym etapie. Argument o niechęci Kowalskiego do
    > "dopłacania" za informację o korkach odpada.
    > W przyszłości Kowalski nie będzie decydował, którędy będzie odbywała się
    > jazda. Będzie decydował system. Ponieważ system będzie kierował
    > określoną ilość samochodów na dany odcinek drogi, to będzie z góry
    > wiedział ile ich będzie na danym odcinku wtedy, kiedy będzie na nim też
    > samochód wiozący Janusza Kowlaskiego. Dlatego nie będzie już takiej
    > sytuacji, że ominął korek, a wjechał w większy korek.

    Brednie.
    W przyszłości mieliśmy skolonizować księżyc i marsa, w przyszłości
    mieliśmy nie stać w korkach tylko latać pojazdami.
    I wyszło tak jak twierdzili realiści zwani przez idiotów
    (czyli optymistów) pesymistami.

    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2018-04-03 01:49:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-02 o 10:49, kk pisze:

    > Bajeczki.

    Jaka jest twoja bajeczka?

  • 115. Data: 2018-04-03 01:53:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-03 o 01:14, RadoslawF pisze:

> [...]
    > mieliśmy nie stać w korkach tylko latać pojazdami.
    > I wyszło tak jak twierdzili realiści zwani przez idiotów

    Masz rację. W przyszłości będą tylko korki, a nasze dzieci będą spędzać
    życie na krążeniu w poszukiwaniu miejsca do zaparkowania.

  • 116. Data: 2018-04-03 07:18:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2018 o 23:52, kk pisze:

    > Co konkretnie według Ciebie jest nieprawdziwe ?

    Generalnie wszystko. Jedyne znane mi automatyczne systemy "kolei", to
    automatyczne linie metra, ale to ma sie nijak do tego co chciałeś
    zaprezentować.

    > Co się nie zgadza ?

    All time red to tylko na stacjach. Na szlaku jest samoczynna blokada
    liniowa i tam domyślym sygnałem jest jazda z maksymalną dozwoloną
    prędkością.

    > Ehe
    > http://niusy.pl/@upload.wikimedia.org/a0g

    No i? to jest jedna stacja. Nawet nie LCS.

    Shrek

  • 117. Data: 2018-04-03 13:55:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-03 o 01:53, Poldek pisze:

    > Masz rację. W przyszłości będą tylko korki, a nasze dzieci będą spędzać
    > życie na krążeniu w poszukiwaniu miejsca do zaparkowania.

    Rację mam, ty nie i to ty napisałeś że w przyszłości będą tylko korki.

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2018-04-03 19:23:39
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-03 o 01:49, Poldek pisze:

    > Jaka jest twoja bajeczka?

    Nie będziemy mieli masowych elektryków, będzie jak dotąd :-)

  • 119. Data: 2018-04-03 19:41:54
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 02 Apr 2018 11:59:37 +0200, Marek napisał(a):

    > Jakich najniższych kosztów?? Mówimy o możliwości korzystania z aut o
    > wartości 150tys i więcej a nie Tico za 800 zl

    W wielu przypadkach *własne* Tico jest znacznie bardziej funkcjonalne, niż
    "możliwość korzystania" z czegokolwiek.

    --
    Yakhub

  • 120. Data: 2018-04-03 19:49:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2018 o 01:10, RadoslawF pisze:

    > Optymistów (znaczy tych żyjących w niewiedzy) faktycznie nie
    > powinno wpieniać.  :-)

    Dalej twierdzę, że twój przykład nie był trafiony:P Mężczyżni z natury
    nie są monogamistami. To że mają jedną żonę wynika z udomowienia:P

    Shrek