  • 1. Data: 2014-01-17 16:57:51
    Temat: Dlaczego tak sie wleczesz!
    Od: fifak <f...@o...pl>

    ... powiedziała blondynka:

    http://www.youtube.com/watch?v=QlwRfetnZ40

  • 2. Data: 2014-01-17 17:07:52
    Temat: Re: Dlaczego tak sie wleczesz!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello fifak,

    Friday, January 17, 2014, 4:57:51 PM, you wrote:

    > ... powiedziała blondynka:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QlwRfetnZ40

    Ale on rzeczywiście się wlókł. A blondynka poległa na zmianie pasa w
    fatalnych warunkach, ciężkim samochodem z napędem na tył. Wystarczyło
    byle dotknięcie hamulca, żeby być już tylko pasażerem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-01-17 17:14:54
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > Ale on rzeczywiście się wlókł. A blondynka poległa na zmianie pasa w
    > fatalnych warunkach, ciężkim samochodem z napędem na tył. Wystarczyło
    > byle dotknięcie hamulca, żeby być już tylko pasażerem.

    pas już zmieniła i słychać wyraźnie dodała gazu w samochodzie z napędem
    na tył na śliskiej drodze

    jak tu:
    http://www.liveleak.com/view?i=9dc_1389930493

  • 4. Data: 2014-01-17 17:45:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello fifak,

    >Ale on rzeczywiście się wlókł.

    A skad ten wniosek ? Widac jedynie jak sie konczy szybsza jazda :-)

    >A blondynka poległa na zmianie pasa w
    >fatalnych warunkach, ciężkim samochodem z napędem na tył. Wystarczyło
    >byle dotknięcie hamulca, żeby być już tylko pasażerem.

    Ale przeciez ona gaz naciskala ?

    Smiac sie nie ma co - Ty oswojony z poldkiem, ale wielu by tam moglo
    polec.

    J.

  • 5. Data: 2014-01-17 18:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik fifak f...@o...pl ...

    > ... powiedziała blondynka:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=QlwRfetnZ40

    Typowy przykład braku umiejetnosci.
    Zmieniajac pas chciała od razu zacząć wyprzedzać, troche za duzo gazu i
    efekt...

  • 6. Data: 2014-01-17 18:12:36
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-01-17 17:45, J.F pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    > Hello fifak,

    > A skad ten wniosek ? Widac jedynie jak sie konczy szybsza jazda :-)

    bo jak fifak i romek jadą, to wszyscy mają spierdalać z drogi.

  • 7. Data: 2014-01-17 18:22:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, January 17, 2014, 5:45:17 PM, you wrote:

    > A skad ten wniosek ? Widac jedynie jak sie konczy szybsza jazda :-)

    Nie - było widać, jak się kończy nieumiejętna zmiana prędkości w
    ciężkim aucie z napędem na tył.

    > Ale przeciez ona gaz naciskala ?

    Miałem wyciszony głośnik :(

    > Smiac sie nie ma co - Ty oswojony z poldkiem, ale wielu by tam moglo
    > polec.

    A myślisz, że mnie nie obróciło? Na prostej drodze :(
    Pierwsza moja stłuczka - dawno temu, nocami puste drogi były, po
    ciepłym dniu zaczął padać deszcz a potem śnieg i przymarzło. Środek
    nocy, przede mną coś pojechało i zrobiło koleiny. Starałem się trzymać
    kolein ale było różnie. I nagle, bez ostrzeżenia obróciło o 270 stopni
    w lewo. Zahaczyłem lewym reflektorem o barierkę między jezdniami.
    Okazało się, że breja z drogi zebrała się w nadkolach - za długa
    prosta była...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-01-17 18:37:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Ale on rzeczywiście się wlókł. A blondynka poległa na zmianie pasa w
    > fatalnych warunkach, ciężkim samochodem z napędem na tył.

    Mnie obróciło w takich warunkach lekkim autem z napędem na przód,
    konkretnie matiz i bryła lodu/śniegu pod koło prawe przednie. Z tym, że
    ja zrobiłem 360 i pojechałem dalej, właściwie 405, potem jakieś 70-80 w
    drugą i po kolejnej kontrze już prosto. Nie zmienia to jednak faktu, że
    obrocik był, jak i odrobina szczęścia.

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2014-01-18 00:38:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jan 2014 18:22:27 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    > w lewo. Zahaczyłem lewym reflektorem o barierkę między jezdniami.
    > Okazało się, że breja z drogi zebrała się w nadkolach - za długa

    Ale jak inni jada wolniej, to oczywiscie sie wloka,
    kapeluszniki jedne :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-01-18 02:04:32
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Ale on rzeczywiście się wlókł.

    patrząc po finale blondynki to głupio nie robił :D