    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 27 Nov 2018 06:56:16 -0800 (PST)
    <5bfbfddd$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5bfd51bd$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast roboty?
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 listopada 2018 23:16:30 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Tu moge nie rozrozniac

    Dżejef, weź mnie nie załamuj. Wymandrzasz się tu w temacie o którym nie masz bladego
    pojęcia?

    > ... ale co - to ich Ukraincy tymi gradami
    > ostrzelali ?

    Facepalm...

    > Bo chyba nie rusofile ... swoich ?

    > Normalny interes.

    Nie wiesz co to reket, nie?

    > Nie tylko na Ukraincach - sporo Polakow np w IT tak zatrudnianych.

    > Po prostu cenionym fachowcem w Polsce moze byc np zwykly spawacz.
    >
    > A tych Ukraincow w Polsce pelno - na kazdym kroku spotykam.

    No więc pohuj ktoś ma ich sprowadzać jak ich jest pełno?

    > Moze po prostu do swiata nie doroslismy ... albo przeskoczylismy jakis
    > etap.

    Polacy dorośli, Polska- nie

    > Mozesz jakies przyklady ?

    Mieszkam w samym środku koreańskiej doliny krzemowej, to się tu nazywa Techno Valley.
    Mam Ci wysłać książkę telefoniczną pełną takich przykładów?

    > Jest to jakis punkt widzenia ...

    > IMO sie co chwila ucza. Zazwyczaj trwa to ponizej 4 lat, ostatnio bylo
    > ~6 lat :-)
    > Ewentualnie - jesli inaczej spojrzec, to juz tylko jakies 2 lata.

    Poziom intelektualny obietnic wyborczych (i formy ich prezentacji) od trzydziestu lat
    upadł poniżej progu bólu. Sorry, bulu. Czego się uczą ci wyborcy? Wmawiania sobie że
    jak ktoś im pluje w twarz to deszcz pada?

    > Skutek uboczny.
    > Ale IMO tez dosc istotny, zeby czasem uciac powiazania :-)
    >
    > Poza tym demokracja - coz chcesz - wszystkim naraz nie dogodzisz, a
    > ktos rzadzic musi.

    No właśnie nie. Wcześniej Belgia, dzisiaj Szwecja- da się żyć bez rządu i to bez
    żadnego problemu.

    > Chocby taka kwestia przyjmowania uchodzcow i Ukraincow ... co jest
    > dobre, a co zle ?

    A kto dzisiaj w Polsce jest w stanie odróżnić dobre od złego?