  • Data: 2012-09-26 23:05:17
    Temat: Re: Dlaczego software to F35 jest pisany w C++ a nie w Ada
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/09/2012 18:26, Sebastian Biały wrote:
    [...]
    > Że na czym polega bezpieczeństwo? Że nie można czegoś tam na coś
    > zrzutować? Zerknij na ten kod z linka. Oni mieli w *d...* jakieś
    > rzutowania, kontrole typow. Do tego kodu zatrudnili jakiegoś hakera
    > wyjętego z przerwy w kodowaniu demek. Można to bylo bez utraty jakości
    > napisać w asm.

    Bezpieczeństwo nie musi polegać na tym, że się chroni program przed
    programistą, który ma w dupie. Moim zdaniem dość sensowne jest też
    podejście takie, że się zakłada, że programista nie ma w dupie,
    natomiast tak w ogóle jest człowiekiem i może się pomylić, i właśnie
    przed takimi pomyłkami ma chronić język. Problem programisty, który ma w
    dupie, wydaje mi się, że lepiej rozwiązać na innym poziomie, niż język
    programowania.