  • Data: 2012-09-27 19:28:43
    Temat: Re: Dlaczego software to F35 jest pisany w C++ a nie w Ada
    Od: kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 września 2012 19:01:36 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Taki którym nie jest możliwe *wyłączenie* procedur zapewniających
    >
    > bezpieczeństwo? Tak na początek ...

    spodziewalem sie wlasnie takiej odpowiedzi
    (bo poniekad bylo wczesniej napisane), no
    i powiedzmy ze ma to troche sensu ale tak
    naprawde wtedy zwroc uwage powinienes
    winic nie tyle jezyk a jedynie ten przelacznik czy moze praktyke jego wylaczania
    - to czy taki wylacznik powinien byc czy
    nie to troche inna sprawa,

    ja tam nie bardzo ekscytuje sie takimi
    tematami - mz podejscie do bezpieczenstwa
    bym robil jak mowiłem (a tego typu wyskoki
    z myleniem pojec sorrrki ale mnie troche
    denerwuja jako strata czasu)