eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
    Date: Tue, 26 Feb 2019 19:58:16 +0100
    Organization: ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <q5428a$rdq$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5c7346e1$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <1gggbgpsst42i$.dlg@myjk.org>
    <0...@t...no1>
    <5c743097$0$31425$426a74cc@news.free.fr>
    <q51l34$j3u$2@node2.news.atman.pl>
    <5c745969$0$31424$426a74cc@news.free.fr>
    <q51t4t$n1k$2@node2.news.atman.pl>
    <5c74ef07$0$31418$426a74cc@news.free.fr>
    <e...@g...com>
    <5c752cb3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c7552b9$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5c757721$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-58-233.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1551207498 28090 89.74.58.233 (26 Feb 2019 18:58:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Feb 2019 18:58:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.1
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651150
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-26 o 18:52, WS pisze:

    >
    > Takie przepisy, dla samochodow tez nie mierzy sie dla maks. obrotow. Zreszta
    odkrecanie na luzie na pelne obroty ( w celu pomiaru u diagnosty/na drodze) jest
    prosta droga do zniszczenia silnika... Wartosci w tych tabelkach nie oznaczaja maks.
    halasu generowanego przez pojazd silnikowy.
    >
    >

    Właśnie o to chodzi - tak jest przepis skonstruowany, że młotor, który
    emituje realnie 130 decybeli na badaniu metodą zgodną z przepisami nie
    przekroczy normy i nie zostanie zabrany DR. Tak jakby autor przepisu
    chciał dać możliwość hałasowania ile wlezie. O ile w dawniejszych
    czasach, gdy jednoślady stanowiły w Polsce margines, taki przepis w
    dzisiejszych czasach, gdy każdy młodzieniec za półtorej wypłaty kupuje
    litra, to w efekcie ciężko jest wytrzymać we własnym mieszkaniu w czasie
    sezonu młotocyklowego. Nie mówiąc już o spokojnym chowaniu dzieci,
    chorych starych rodziców pielęgnowaniu, żeby mieli odrobinę spokoju w
    jesieni życia. Dziecko siada do odrabiania matematyki, potrzebuje się
    skupić, a za oknem co minutę, gdy zapala się zielone, to ryk i wycie 130
    decybeli. W ten sposób tworzymy sobie społeczeństwo nieuków. Ale liczy
    się te parę groszy, które można zarobić sprzedając wybebeszoną rurę
    wydechową "pasjonatowi" zaczadzonemu wzorami do naśladowania z gier
    komputerowych, któremu się wydaje, że zapierdalanie z wielkim rykiem
    świadczy o jego niesamowitej zajebistości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: