eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?
    From: I.Tichy <i...@...tichy.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?
    Date: Fri, 23 Nov 2012 12:58:33 +0100

    krzychu <k...@p...okay.pl> napisał(a):

    >a po co wieksze rozdzielczosci do kompa jak 1920x1080 na plaszczyznie 25 cali
    >
    >wyobrazacie sobie taka matryce do pc 8000x4500 na plaszczyznie 100 cali

    Ja bym z checia zaakceptowal monitor od rozdzielczosci w poziomie
    dwoch monitorow FHD - wtedy mialbym 1 a nie dwa klocki na biurku.
    Mialem przyjemnosc posiedziec przed monitorem ponas 2.5k w poziopzmie
    - to troche mniejsza rozdzielczosc, ale wrazenia odnioslem niesamowite.
    Oczywiscie wiele zalezy od tego co sie robi na komputerze (gra, pracuje itp)
    ale w moim przypadku im wiecej pikseli tym lepiej. Ale to trzeba zasmakowac
    takiej rozdzielczosci bo opis nikogo nie przekona.