  • 231. Data: 2009-02-28 00:12:25
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Feb 2009 22:45:54 +0100, dominik <n...@d...kei.pl> pisze:

    >Za wiki:
    >A netbook is a class of laptop computer designed for wireless
    >communication and access to the Internet.

    A obok zdjęcie netbooka o którym mowa.
    LOL
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 232. Data: 2009-02-28 08:45:51
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Ależ nie, były melodyjki wygrywane na stacji dysków na Amidze.

    A podasz jakieś źródło? Bo Amig miałem kilka różnych, a nigdy żadnej
    muzyczki ze stacji dyskietek nie słyszałem.

  • 233. Data: 2009-02-28 09:24:05
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Sat, 28 Feb 2009 09:45:51 +0100, Marcin 'Cooler' Kuliński
    <m...@p...gazeta.blah> wrote(a):

    > A podasz jakieś źródło? Bo Amig miałem kilka różnych, a nigdy żadnej
    > muzyczki ze stacji dyskietek nie słyszałem.

    http://www.youtube.com/watch?v=X4SCSGRVAQE

    Co prawda to już 3,5" ale zasada ta sama. ;)

    B.

  • 234. Data: 2009-02-28 09:36:01
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Bartosz Mierzwiak pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=X4SCSGRVAQE

    Znam, ale to nie Ami.

    > Co prawda to już 3,5" ale zasada ta sama. ;)

    Amigi również używały domyślnie formatu 3,5"...

  • 235. Data: 2009-02-28 09:38:18
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    No to prosze: http://www.youtube.com/watch?v=Sn9VkoOO3EA&feature=r
    elated

    B.

  • 236. Data: 2009-02-28 09:48:13
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Bartosz Mierzwiak pisze:

    > No to prosze: http://www.youtube.com/watch?v=Sn9VkoOO3EA&feature=r
    elated

    Super. Pod warunkiem, że uznać to za "melodyjkę"...

  • 237. Data: 2009-02-28 15:54:38
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:

    elated

    > Super. Pod warunkiem, że uznać to za "melodyjkę"...

    Koledze może chodziło o to w related:
    http://www.youtube.com/watch?v=uT0JOIPxyE8

    Na tej samej zasadzie nawet sample odgrywali:
    http://www.youtube.com/watch?v=G_vzUDMipH4

    Coś tam wyrzędza, ale to nie głowica zawodziła tak ale silnik.

    A ja i tak najbardziej lubię to:
    http://www.youtube.com/watch?v=9ftYO5J3ZZQ

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 238. Data: 2009-02-28 16:04:40
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-27 20:16:50 +0100, m...@a...net.pl said:

    > I to jest bardzo wazny argument - wyjscie Wine sprawia, ze powoli
    > systemy Linuxowe i Mac umozliwiaja odpalanie aplikacji dzialajacych
    > na Win XP.

    Na Maki są znacznie wygodniejsze Parallels i VMware, umożliwijące
    posadzenie wirtualnej maszyny z Windą lub Linuchem. Plus BootCamp
    dający możliwość bezbolesnego zbootowania z Windy.

    de Fresz

  • 239. Data: 2009-02-28 17:49:07
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <go8ngi$fg0$1@news.wp.pl> Janko Muzykant napisał(a):

    > No ale nadal nie wiem, co tam jest lepiej w tym W7 od XP :)
    [ciach]
    > Dlaczego wszędzie słychać ''chcemy W7''? :)

    Pewnie dlatego, że go jeszcze nie ma w finalnej wersji (tj. MS
    jeszcze niczego nie zdążył spieprz^H^Hulepszyć).

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 240. Data: 2009-02-28 18:02:23
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <gobnao$aqs$1@inews.gazeta.pl> de Fresz napisał(a):

    > Na Maki są znacznie wygodniejsze Parallels i VMware, umożliwijące
    > posadzenie wirtualnej maszyny z Windą lub Linuchem. Plus BootCamp
    > dający możliwość bezbolesnego zbootowania z Windy.

    VMWare istnieje w wersji zarówno dla Linuksów, jak i Windows, więc dlaczego
    wygodniejszy?