  • 241. Data: 2009-02-28 19:00:09
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-28 19:02:23 +0100, Endless Lameness <m...@n...pl> said:

    > VMWare istnieje w wersji zarówno dla Linuksów, jak i Windows, więc dlaczego
    > wygodniejszy?

    Wygodniejsze niz Wine.

    de Fresz

  • 242. Data: 2009-03-01 00:49:27
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    l...@l...localdomain wrote:

    > Dobre :D Wiesz, czemu pod OSX nie ma problemu z ,,egzotycznym''
    > sprzętem? Bo się go nie da odpalić na tymże. Po prostu nielegalne.

    Co rozumiesz przez "nielegalny sprzęt"? Serio pytam. Dysk jakiś? Napęd
    CD/DVD? Drukarkę?

  • 243. Data: 2009-03-01 14:57:06
    Od: nico <n...@n...pl>

    de Fresz pisze:

    > Wygodniejsze niz Wine.

    Po pierwsze Wine i VMware to dwie różne rzeczy. Na Linuksie masz jeszcze
    XEN i VirtuaBox. VirtuaBox jest znacznie wygodniejszy od VMware.

    --
    nicość

  • 244. Data: 2009-03-01 17:05:58
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-01 15:57:06 +0100, nico <n...@n...pl> said:

    > Po pierwsze Wine i VMware to dwie różne rzeczy. Na Linuksie masz
    > jeszcze XEN i VirtuaBox. VirtuaBox jest znacznie wygodniejszy od VMware.

    Sunowy VirtualBox też jest pod OS X, ale nigdy go nie widziałem w akcji.

    de Fresz

  • 245. Data: 2009-03-01 19:49:06
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <2...@4...com>,
    Grzegorz Krukowski nabazgrał:
    > No to ja wiem.

    > Ubuntu jak ubuntu ;) ale do dostępności sterowników się nie odniosłeś
    > ;)

    Odniosłem się do tego ,,egzotycznego sprzętu''...
    Ale jeśli chodzi Ci o sterowniki do bzdurek, to cóż... Karta
    dźwiękowa mi działa, graficzna też. Wbudowana kamerka też,
    czytnik kart pamięci też. Hmmm, co tam jeszcze siedzi? WiFi
    i jakieś bzdurki na USB. Wszystko po prostu podłączam i działa.
    Nawet modem HSDPA na USB miał sterowniki.

    Więc o co Ci chodzi ze sterownikami?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 246. Data: 2009-03-01 19:50:19
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gocefg$thm$2@node1.news.atman.pl>,
    Jester nabazgrał:

    > Co rozumiesz przez "nielegalny sprzęt"? Serio pytam. Dysk jakiś? Napęd
    > CD/DVD? Drukarkę?

    Jak i każdy komputer bez ogryzka na obudowie. Serio, możesz sam
    sobie przeczytać licencję tego systemu.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 247. Data: 2009-03-01 19:53:50
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <goef9m$ork$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Sunowy VirtualBox też jest pod OS X, ale nigdy go nie widziałem w akcji.

    Ma całkiem interesujący tryb, w którym można sobie ustawić Windowsowy
    pasek start na dole, Linuksowy odpowiednik na górze, a okna obu systemów
    przeplatane normalnie na reszcie ekranu. Niestety nie lubi się z Compizem,
    więc nie powiem na ile dobrze to działa w praktyce. Poza tym to całkiem
    wygodna zabawka. Niestety nie znalazłem opcji jak sobie na tym postawić
    serwer :/

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 248. Data: 2009-03-01 19:59:12
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    l...@l...localdomain wrote:

    > Jak i każdy komputer bez ogryzka na obudowie.

    A - o to chodzi...
    No i słusznie, przynajmniej działa ;)

  • 249. Data: 2009-03-03 21:12:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > To nie tak.
    >
    > Nie mówię że te szkła służą do robienia kiczowatych zdjęć.
    > Natomiast ostatnio klaruje się w internecie dość jasna opinia, że
    > portrety z "jednym okiem ostrym" są po prostu wtórne i kiczowate.

    daj spokój moon to nie jest internet

  • 250. Data: 2009-03-03 21:15:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    de Fresz wrote:

    > No właśnie, Ty. I jak sam piszesz - czasem. Zastanów się per masa ile
    > osób jeszcze? Stawiam że znakomita mniejszość. Zwykłym pstrykaczom do
    > szczęścia wystarcza 2.8, w zumie najlepiej, bo tak wygodniej. Choćby i
    > na kropie.
    proszę o nie stosowanie dresiarskiego slangu rodem z giełdy samochodowej.