  • 151. Data: 2009-02-26 16:03:39
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    dominik wrote:

    > Czy napisałem, że niezbędnie potrzebne jest akurat f/1.2?

    To ile wystarcza?

  • 152. Data: 2009-02-26 16:16:51
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Paweł W. pisze:

    > I tak generalnie korzystam z WWW, poczty i czytnika grup.

    Z tego, co się orientuję, wszystkie te rzeczy są dziś dostępne dla
    ośmiobitowych staruszków, więc nic nie stoi na przeszkodzie.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Contiki
    http://en.wikipedia.org/wiki/SymbOS

  • 153. Data: 2009-02-26 16:17:19
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-26 16:55:34 +0100, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > Czy ja mam sobie napisać wszędzie na czole "moim zdaniem"?

    Gdybyś częściej to podkreślał, pewnie by tak nie raziła mocno
    generalizująca forma wypowiedzi.

    > Wyluzuj.

    Jestem luźny jak niedzielny poranek ;-)

    > Czy napisałem, że niezbędnie potrzebne jest akurat f/1.2?

    Skoro tak zażarcie bronisz nieprzyzwoicie jasnych stałek, to tak by wychodziło.

    de Fresz

  • 154. Data: 2009-02-26 16:54:14
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > To ile wystarcza?

    Co znaczy "wystarcza"?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 155. Data: 2009-02-26 17:00:59
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    de Fresz pisze:
    > Gdybyś częściej to podkreślał, pewnie by tak nie raziła mocno
    > generalizująca forma wypowiedzi.

    Zawsze każdy się może mylić, to też się zdarza. Chętnie przyznam
    rozmówcom rację, jeśli potrafią to uargumentować tylko. Niestety mało
    kto potrafi dziś.

    > Jestem luźny jak niedzielny poranek ;-)

    To dobrze :) Niektórzy mają chyba złe sny przeze mnie :D

    > Skoro tak zażarcie bronisz nieprzyzwoicie jasnych stałek, to tak by
    > wychodziło.

    Bronię jasnych stałek, bo to opcja jak każda inna i daje konkretny
    zakres możliwości. Ktoś może wykorzystywać, a ktoś nie i to zależy od
    niego tylko.
    Sam wykorzystuję czasem i pewnie nawet gdybym miał f/0.7 to bym zrobił
    kilka zdjęć nim.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 156. Data: 2009-02-26 17:02:03
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Jak robisz zdjęcie tego oka o którym tyle pisałeś, to tła i tak nei widać.

    Samego oka? :)
    To chyba Ty pisałeś :D

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 157. Data: 2009-02-26 17:05:56
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Thu, 26 Feb 2009 15:08:24 +0100, nico <n...@n...pl> pisze:

    >A Windowsy mogą zaadresować więcej, gdy są 64
    >bitowe. To nie jest kwestia chęci, tylko możliwości.

    Możliwości są już od czasów Pentium Pro i Pentium 2. 32-bitowy Windows
    2000 Datacenter Server sprzed prawie 9 lat obsługuje 32GB RAM.

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366778.asp

    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 158. Data: 2009-02-26 17:41:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze dominik:

    > Co znaczy "wystarcza"?

    Ile wystarcza Ninikowi do "kontroli GO".

  • 159. Data: 2009-02-26 17:53:06
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 13:49:35 +0100, dominik napisał(a):

    > Przynajmniej użytkownicy byli bardziej świadomi tego co, jak i dlaczego.
    > Dzisiaj komputer to dla większości czarna skrzyneczka z karsnoludkiem w
    > środku.

    Dla mnie to też coraz bardziej taka skrzyneczka - do tego stopnia, że jak
    ostatnio robiłem podejście do ubuntu (zainstalowałem sobie wirtualnie)
    to po godzinie poszedł do kosza... A jeszcze -naście lat temu siedziałem
    przy swoim XT i pisałem w assemblerze rozszerzenia komend dos'a albo
    jakiegoś prostego wirusa. Teraz nie mam takiej potrzeby ani chęci.

    Zresztą jak chciałem ostatnio pobawić się assemblerem to kupiłem kilka
    mikrokontrolerów i zmajstrowałem sobie zegar do powiększalnika. I jest
    sporo elektroników którzy też nadal kombinują i cudują różne rzeczy.
    Ta świadomość i chęć eksperymentowania przesunęły się po prostu w inne
    rejony, bo walka z PC się nie opłaca - poważne rzeczy można oprogramować
    w javie, a do drobnych specjalizowanych lepiej wykorzystać mikrokontrolery.

    To tak jak z aparatami - dzięki elektronice coraz mniej przeszkadzają przy
    robieniu zdjęć i można się skupić na kadrach.

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 160. Data: 2009-02-26 18:57:39
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1izi4sdx4m581.58tdnnh20lb8.dlg@40tude.net...

    > A jeszcze -naście lat temu siedziałem
    > przy swoim XT i pisałem w assemblerze rozszerzenia komend dos'a albo
    > jakiegoś prostego wirusa. Teraz nie mam takiej potrzeby ani chęci.

    I całe szczęście, po co nam wirusy... :))))