    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Date: Thu, 26 Feb 2009 15:48:48 +0000

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > [...]
    >
    > Się rozpuścił.
    > I nie zauważa zmiany o 3 rzędy wielkości :]

    Prawdę mówiąc to nie wiem, jakby chodziły strony www nawet na htmlu na
    takim sprzęcie. Bo do pisania maili i tekstów nadawał by się w sam raz.
    Dlatego takie moje "minimalne" wymagania. Chociaż pewnie jakiś Pentium
    II 233Mhz też by się w tej roli spisał doskonale. Miałem w domu kiedyś
    takiego IBMa - z 32MB RAM, czy coś takiego i na Win98 chodził całkiem
    sprawnie i www dało się przeglądać i zaawansowane programy biurowe
    chodziły jak trzeba (poprzednik open office). Może nawet jakaś Amiga czy
    Atari 1024 też by się nadał po odpowiednim skonfigurowaniu, jak np.
    wyłącznie do grania służy taka PS3, czy Xbox ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.