  • Data: 2009-02-26 17:00:59
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:
    > Gdybyś częściej to podkreślał, pewnie by tak nie raziła mocno
    > generalizująca forma wypowiedzi.

    Zawsze każdy się może mylić, to też się zdarza. Chętnie przyznam
    rozmówcom rację, jeśli potrafią to uargumentować tylko. Niestety mało
    kto potrafi dziś.

    > Jestem luźny jak niedzielny poranek ;-)

    To dobrze :) Niektórzy mają chyba złe sny przeze mnie :D

    > Skoro tak zażarcie bronisz nieprzyzwoicie jasnych stałek, to tak by
    > wychodziło.

    Bronię jasnych stałek, bo to opcja jak każda inna i daje konkretny
    zakres możliwości. Ktoś może wykorzystywać, a ktoś nie i to zależy od
    niego tylko.
    Sam wykorzystuję czasem i pewnie nawet gdybym miał f/0.7 to bym zrobił
    kilka zdjęć nim.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \