  • Data: 2009-02-26 20:12:08
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <4...@o...ten>,
    Grzegorz Sapijaszko nabazgrał:

    > Czemu? Nie, żebym chwalił Ubuntu, ani jakąkolwiek z dystrybucji "live", ale
    > ciekaw jestem, co Ci nie podpasowało w linuksie.

    Może główne menu przy górnej krawędzi ekranu? Albo kopiuj-wklej
    bez nadmiarowej klikaniny? Albo...

    Serio, rzeczywisty powód to siła przyzwyczajeń. Jak już masz
    działające XP, to po co się uczyć na nowo wszystkiego? Z drugiej
    strony te systemy są już na tyle rozwinięte, że jak posadzisz ZU*
    przed zainstalowanym Linuksem, to też nie będzie narzekać. Dowiedzione
    empirycznie na całej mojej rodzinie. Ba, nawet późniejsza przesiadka
    na Windows okazuje się traumatyczna (choć po okresie przejściowym
    znowu jest OK, dokładnie tak jak przy przejściu w drugą stronę).

    * - kryterium bycia ZU - nie wymaga specyficznego oprogramowania

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )